. Ziet er lekker uit! Ga ik ook zeker eens maken! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ziet er lekker uit! Ga ik ook zeker eens maken! DinkyOmie schreef:Whaha, het bedje van sla zie ik niet. Ziet er lekker uit! Ga ik ook zeker eens maken!
Was eigenlijk verrassend lekker.
Leffroi schreef:Vandaag had mams lasagna gemaakt. Erg lekker. En als toetje wilde ik eens iets proberen. Aardbeien met nergerzoenenvulling (weet niet hoe je het noemt) Goddelijk!
![]()
[ [url=m/QuVLja.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fIAnfi.jpg]Afbeelding[/url] ]

secricible schreef:Leffroi schreef:Vandaag had mams lasagna gemaakt. Erg lekker. En als toetje wilde ik eens iets proberen. Aardbeien met nergerzoenenvulling (weet niet hoe je het noemt) Goddelijk!
![]()
Vanaf nu hou ik van jou. Negerzoenenvulling met aardbeien klinkt echt als de hemel...
volgende keer alleen niet zoveel suiker er in, was wel echt gigantisch zoet
maar mooi contrast met de aardbeien

Leffroi schreef:Vandaag had mams lasagna gemaakt. Erg lekker. En als toetje wilde ik eens iets proberen. Aardbeien met nergerzoenenvulling (weet niet hoe je het noemt) Goddelijk!
![]()
Elicious schreef:Leffroi schreef:Vandaag had mams lasagna gemaakt. Erg lekker. En als toetje wilde ik eens iets proberen. Aardbeien met nergerzoenenvulling (weet niet hoe je het noemt) Goddelijk!
![]()
Lasagne, lekkerrrr.
Iedereen zegt altijd tegen mij, dat is zo simpel.
Serieus, hoe maak ik dat ... ?? En dan niet uit een pakje, dat moet me nog wel lukken![]()
Geen aanrader. Elicious schreef:Leffroi schreef:Vandaag had mams lasagna gemaakt. Erg lekker. En als toetje wilde ik eens iets proberen. Aardbeien met nergerzoenenvulling (weet niet hoe je het noemt) Goddelijk!
![]()
Lasagne, lekkerrrr.
Iedereen zegt altijd tegen mij, dat is zo simpel.
Serieus, hoe maak ik dat ... ?? En dan niet uit een pakje, dat moet me nog wel lukken![]()

[/quote]