Fijn dat je het leuk vond, ik hoop je vriendin ook!
Ik vond het erg gezellig en altijd leuk om gezichten achter bokt te zien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fijn dat je het leuk vond, ik hoop je vriendin ook!
Ik vond het erg gezellig en altijd leuk om gezichten achter bokt te zien.
Net een bestelling gekregen van een vriendin van me voor dr verjaardag. De appelkaneel is erg populair, gister ging deze al hard en zij bestelde er ook nog een paar
Lekker kliederen met glitters en kleurtjes.
ik ben echt een zoetekauw en ben gek op taart etc, maar niet op deze soorten

dus als ik bij iemand kom die zo'n taart heeft sla ik bijna altijd af want vaak zit er dan een (dikke) laag botercreme (evt met bbr) in..
eline10 schreef:Ik vind dat boter(of wat het ook is) op die aardbeientaarten ook zo vies.
Op deze foto dat meest gele laagje
http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=en& ... 66&bih=749
Saskiaa_ schreef:Dan heb je zeker familie die wel van chocola houdt.Mijn ouders houden daar totaal niet van, dus als ik iets met chocola maak, moet ik het ook allemaal zelf opeten.
Brownies zijn wel lekker, maar dan wil ik er wel iets door. Iets wat ik er nog nooit door heb gedaan.Ik neem ook regelmatig wat mee naar school, dus heel veel hebben ze al gehad.

Mag ik de foto's van je site halen? Gewoon voor mn eigen album 
Had namelijk ipv oploskoffie, filterkoffie erin gedaan... weet ik veel wat het verschil is, ik drink geen koffie. 
Misschien ligt het gewoon aan het feit dat we geen koffie drinken.
!
En lol, dat 'probleem' heb ik ook gehad toen ik mijn koffiecake ging maken. Ik moest ook oploskoffie hebben, maar wel poeder en ik vond alleen maar korrels! Op gegeven moment dacht ik ook van: kan ik niet gewone filterkoffie gebruiken? Maar ben toen maar voor de korrels gegaan en dat werkte prima. En het zal idd wel liggen aan het feit dat we geen koffie drinken, dan is de smaak toch al een stuk sterker dan als je koffie gewend bent.
Gelukkig, ben niet de enige die t niet begrijpt!
Mn moeder vertelde dat ook echt 2 minuten voordat de eerste mensen kwamen.
JA WAT HEB IK DAAR NOU AAN?