Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mara_ schreef:Volgens mij telt Rooibos thee ook mee toch? Dat is ook een hele gezonde thee zonder teveel frutsels eraan.
Ik moet vanavond weer op me werk eten (AH) en we hebben alleen een magnetron en een oven tot onze beschikking. Die opwarmmaaltijden vind ik echt verschrikkelijk, ik had er laatst weer één geprobeerd maar ik snap niet waarom mensen dit durven te eten. Omdat ik toch wel warm wil eten vanavond ga ik dan toch maar voor een pizza, ik mag gelukkig voor een best groot bedrag avondeten uitzoeken (7.50) dus ik ga eens opzoek naar een goeie, lekkere pizza. Een fruitsalade erbij, bakje yoghurt, dan compenseert dat de pizza weer een beetje. ^^
Voor de rest met gezond eten bij mij gaat het wel redelijk. Ik ben sinds een tijdje fanatiek aan het bakken en dat is niet altijd helemaal gezond te noemen misschien. Gelukkig eet ik het allemaal niet in me eentje op en het leven moet natuurlijk ook gewoon leuk en lekker blijven.Hoe gaat het met de rest?
_Mara_ schreef:Dat is wel een idee Mri, maar ik heb nog nooit quinoa gegeten dus dan zou ik dat wel eerst willen uittesten voordat ik met lange tanden zit te eten vanavond.Maar dat van thuis alvast koken en dan gewoon een pak halen in de winkel is wel een goed idee. XD