Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Die had ik laatst ook gezien. Het meeste is natuurlijk bekend, maar als je het dan zo ziet word je weer met de neus op de feiten gedrukt.
Toad schreef:@VogeltjeM: Zo zie je inderdaad dat het steeds makkelijker is om dingen te eten, zelfs als ze ongezoet zijn
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat er nog veel Nederlandse gezinnen hun eten prakken, dan hoeft je lichaam helemaal niet meer te werken om het te verteren. Daarnaast hou ik ervan om de structuur goed te proeven en lang van mijn eten te genieten ipv het zo snel mogelijk naar binnen te schuiven. Dan heb je ook sneller in de gaten of je vol zit.
Phormicola heeft eieren gehaald bij de Marokkaan. Je had er bij mij thuis wel wat op kunnen halen, ik heb 4 dozen eieren liggen
Mara heeft te veel geld uitgegeven met Pasen
Hier liggen nog wel wat paaseitjes, maar ik gok dat het vooral mijn vriend is die de meeste zal opeten
VogeltjeM schreef:Vet goed, Mara!Ik bouw altijd op met het programma van Evy Gruyaert, start to run. Dat staat op je mp3-speler en zegt wanneer je moet wandelen en wanneer rennen. Ook leuke bijpassende muziek erbij enzo.
Misschien iets voor jou?
Heb net voor lunch een japanse pizza gemaakt (enkel bieslook als topping), want die witte kool is nog steeds niet opMaar het smaakt wel