!!! http://www.nu.nl/algemeen/2787415/unile ... n-ban.html
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Nelleke_ schreef:Even off-topic, colorado, met welk objectief maak jij je meeste foto's? Love them! Echt heel mooi! En zijn dat veel zelfportretten of schiet iemand anders ze?
Heel erg bedankt Nelleke, superleuk om te horen!
stom van mij ook dat ik dat tijdens het koken niet vroeg . Maar ik wilde niet zeurderig over komen
toen hebben ze met een rood hoofd van schaamte de kipstukjes uit de pasta gepulkt, dat vond ik dan wel weer lief
wist ik uiteindelijk nog niet zeker of ze nou wel of geen rekening ermee hadden gehouden. Dat merkte ik pas toen ze er al mee bezig waren
toen dacht ik 'ach, die ene keer...' Vind het dan zo banketstaaf om toch te zeggen dat ik het niet hoef.
Toch houdt bijna iedereen er altijd rekening mee. 

Vind ze niet zo lekker... Ik hou wel van koken en culinaire hoogstandjes en vind het ook altijd een uitdaging om vega te koken voor een groep mensen die niet vega zijn en dat ze het dan net zo lekker vinden als een biefstukje.
er zijn er een aantal die echt wel lekker zijn, de spinazie rondo's van de ap bijvoorbeeld. Ik heb meestal niet zoveel tijd (in de trant van: je hele dag volgepropt hebben en er achter komen om een uur of 8 dat je vergeten bent te eten
heel slecht, ik weet het, maar het studentenleven is hard

Ik had het overigens ook gewoon gegeten hoor, ik eet ook altijd de kippensoep van mijn oma, stukjes vlees vis ik er dan ook altijd uit (al maakt ze tegenwoordig speciaal voor mij een bakje zonder vlees haha). Dan gaat er ook altijd wel wat kleins naar binnen, maar ach, dat is dan mijn zondiging
had echt het fut niet om te koken hihi. Kom van de manege en kruip zo lekker in bed
Beetje simpel, maar wel lekker.
en anders fix ik wel iets met een burger en aardappelrosti's die echt te lekker zijn

dus vanavond óók lekkere zelfgemaakte appelmoes