Ik kan niet wachten vrijdag maar even met de noodoven een cake bakken voor mn zusje, hopelijk lukt die want het is een oven met een rare warmteverdeling
Haha, aftellen geblazen voor jou Jans. ^^ En welkom Ingrid.
IngridB
Geplaatst: 24-01-12 18:56
Vandaag de traktaties voor mijn zoontje op school gemaakt. Hij is morgen jarig en uiteraard mag hij dan trakteren . Het zijn cupcake hamburgers met frietjes geworden in een hamburger doosje. Echt super leuk geworden . Morgenvroeg de 'frietjes' ( chips frietjes) erbij doen en dan zal ik alles op de foto zetten
O dat is wel een leuk idee Ingrid, ik ben benieuwd naar de foto. Ik had vorig jaar voor m'n zoontjes tractatie 'ijsjes' gemaakt. Cupcakes gebakken, toen in een ijshoorntje en 'slagroom' van botercrème.
Ziet er lekker uit Prairie. Hoe waren ze? Ik had ze ook eens gemaakt maar even te lang in de oven gelaten. Ze leken meer op muffins maar waren toch lekker.
Verheug me op de foto Ingrid
IngridB
Geplaatst: 25-01-12 11:03
Nou, hierbij dan de foto van de traktatie van mijn zoontje.
Ben ruim twee uur bezig geweest met het versieren en in elkaar zetten van de hamburgers. Ze waren de dag ervoor al gebakken en vanmorgen vroeg de 'frietjes' nog erbij gedaan
Dank jullie wel . Het broodje is een cupcake en de sla, kaas en ketchup is van marsepein en de frietjes is dan chips
Een aantal weken terug ben ik bij mijn zoontje in de klas cupcakes met al de kids gaan versieren. Ze weten dat ik taarten en cupcakes maak, dus mijn zoontje kon natuurlijk niet met een zakje chips aankomen . Moest wel anders dan anders zijn. Is wel gelukt hé!
Mijn smeltende chocotaartjes vond ik wel lekker, mijn vriend vond het maar niks. Heb ze toch maar langer in de oven gezet tot het chocoladecakejes waren, maar toen vond ie ze nog niet geweldig
Ik ben ook benieuwd naar het recept, klinkt echt super lekker! Vandaag maar even niks bakken/eten (we hebben ook geen boter meer, dus zou ook niet kunnen). Morgen ga ik naar Groningen met mijn moeder en oma en dan gaan we aan de moorkop (wel lekker makkelijk gekocht bij de Hema )