Muppetmayo: 1-3 zijn nu afgelopen, ze zijn bezig met 4.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samantha_ schreef:Wow rinske, super mooi! Die bloemen, hoe heb je dat gedaan?
. Is eigenlijk heel makkelijk, alleen de bloemblaadjes breken wel snel.
. Kinke schreef:hij maakt vaak megagrote taarten, zoals een giga motor voor een of andere harley bende, daar zat volgens mij een constructie in met plastic buizen, of hij bouwt een stadsgezicht met een kenmerk voor die stad, bijvoorbeeld een brug, die gemaakt wordt van metaal oid. Volgens mij is 50% van die taarten niet eetbaar
vorige keer had hij een soort vliegveld gemaakt met vliegtuig en vrijwel alles was daarvan eetbaar, maar hij heeft ook weleens een hoog konijn gemaakt en die had wel weer veel constructie
.
). Is er ook iets waar ik de binnenkant van het busje van kan maken zodat hij te bewaren is? Cerealtreats zijn neem ik aan niet houdbaar.
. Met zo'n gloeiend draadje? Waar haal ik daar de spullen voor
.
.
), maar ik wil de clienten toch wat lekkers tracteren.
IngridB schreef:Rinske, waar bak jij jou taarten dan in? Of koop jij de biscuit kant en klaar bij een bakker omdat je geen oven hebt?
Ik denk dat je cc wel bij de bakker kunt kopen
. Maar ik heb maar een kleine oven, dus er kunnen maar 6 cupcakes tegelijk in gebakken worden. En moet er minstens 60 maken. Dat is dus niet grappig
.
. Polivy schreef:Je kunt ook koekjes kruimelen Valina. Heb ik met mijn zandkasteel gedaan. Biscuits en bastogne koeken. Lijkt me ook lekkerder dan suiker. Het is al zo zoet.
Ik vind 'm trouwens leuk!
. Maar het is wel leuk om er koekkruimels
lekker
. Heb pas de uitstekers van de gerbera/zonnebloem binnen. Die zijn echt super leuk
IngridB schreef:Ik vind het cakeboard niet storend hoor Valina. Maar het is wel leuk om er koekkruimels
omheen te leggen zodat het één geheel is.