Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Parkietjee_ schreef:Ja, ik had er hagelslag doorheen gedaan, pakt best goed uit.Ik ga er lekker slagroom en rood fruit ( aardbeien, framboos, kersen) tussen doen.
![]()
@Dancertje, ja is echt heel leuk om te maken. Makkelijk ook.
imd schreef:Parkietjee_ schreef:Ja, ik had er hagelslag doorheen gedaan, pakt best goed uit.Ik ga er lekker slagroom en rood fruit ( aardbeien, framboos, kersen) tussen doen.
![]()
@Dancertje, ja is echt heel leuk om te maken. Makkelijk ook.
Ideaal
Welk recept heb je gebruikt? Moet je niet eiwitten gebruiken die al een dag gestaan hebben ofzo?
Kinke schreef:Groot gelijk Zon, en zo zullen ze hopelijk ook gaan bedenken dat dit soort taarten tijd kost en niet op het laatste nippertje besteld kunnen worden.
Ik zou best iedere week een opdracht willen hebben, maar bedenk wel dat als je niet ingeschreven bent bij de KVK, je officieel geen reclame mag maken en de belastingdienst krijgt ook steeds meer interesse in deze branche.
Lindas2 schreef:Wat een leuke koekjes! Heel netjes gedaan!
Dat koekjes recept is inderdaad erg lekker
Mag ik nog even jullie inzicht in kleurencombinaties![]()
Ik wilde de lavendel maken net als op de onderste taart maar wilde eigenlijk geen witte taart omdat het voor een verjaardag is en dan wel wat kleuriger mag zijn.. Wat zou er wel onder passen? Ik heb echt geen flauw idee.. Misschien heel licht paars ofzo? Heb echt al de kleurenkaarten door zitten spitten voor mooie kleuren...
Deze taart is dus niet van mij!
Falona schreef:Wat bedoel je met zacht? Biscuit is sowieso niet zo stevig als cake nee. Zeker een gevulde en bekleden taart verplaatst ik ook niet graag zonder dat hij op een taartkartonnetje of bord oid staat om te voorkomen dat hij helemaal uit elkaar valt.