@ Clausje: leuke cupcakes! Zien er erg netjes uit . Ach, en roze maakt toch niet uit, is een leuke kleur hoor .
Mijn gruttotaart Gemengde fondant (moest lucht voorstellen, maar eenmaal op de taart leek het meer op water, naja, die vogel moet het maar leuk vinden om aan de waterkant te zitten ). http://i456.photobucket.com/albums/qq29 ... 0_1379.jpg
ik ga van de week cupcakes maken, alleen deze keer moet het voor jongens / mannen zijn. Voor vrouwen heb ik altijd leuke ideeen maar voor mannen vind ik moeilijk. Mijn vriendin zei al de lollie en dan bloem ervan maken is leuk maar ja das dus echt niks voor een jongen.
oke dan heb ik ook nog een leuke, ik wil parttime gaan werken, maar dat gaan ze waarschijnlijk niet accepteren, dus ben ik waarschijnlijk mijn baan kwijt... Tijd voor een afscheidstaart dus. Het probleem ik werk in de haven, met vooral mannen (eigenlijk alleen maar mannen). Maar een tietentaart kan ook niet, dat gaat er over ivm het management en evt klanten die aanwezig kunnen zijn...
Ow ik dacht ook inderdaad aan zeecontainers.. En een 3D schip ofzo?
Lisette03
Geplaatst: 01-11-10 23:45
het is voor een behoorlijk grote groep mensen, dus dat wordt te klein, een 3d schip, misschien maar gewoon vrij simpel en strak houden in knalkleuren ofzo, oranje is de bedrijfskleur