Nog een vraagje, als jullie je marsepein/fondat willen laten glimmen met die glitter poeder of spray wat gebruiken jullie dan ? wat is het fijnste om te gebruiken?
Meeting lijkt me wel leuk, maar dan moeten we ergens kijken of we een workshopruimte kunnen afhuren in het midden vn het land omdat dat centraal is, hoeveel mensen er dan interesse hebben, hoeveel iedereeen gemiddeld uit wil geven, en wie we uitnodigen voor een gastworkshop, ik persoonlijk vind namelijk een workshop puzzelen niets aan denk dat het leuker is als je dan een annelies v tessel of een wendy schlagwein ofzo vraagt..
Gelukkig is het internet weer gemaakt hier, dus ik ga zo heerlijk even alles teruglezen en jullie creaties bekijken! Met mij gaat ook alles goed hoor, vandaag afscheid genomen en de kist gesloten en morgen de crematie. Ook heb ik een heel mooi gedichtje die ik voor ga dragen
Chernique
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 19:23
Mooie creaties weer!
Lindas2: Je ganachetaart is echt strak, goed gedaan Prakkie: wauw, supermooie taart heb je gemaakt! Roxyvip: Oeh, wat een gaaf geboortetaartje En je bloementaartje is ook erg leuk Letsgokelly: wauw, geweldig mooie schelpen! Echt prachtig! Lauramc: Ik heb nog nooit eerder zo’n pompoentaartje gezien, maar wat vind ik ‘m leeeeeeeeeeuk! Annastasisa: heel leuk eerste taartje! Ashley: Mooie voetbaltaart Wereld: Wat een mooie branding! En idd, gelijk een taartje voor het water-thema!
monatoetje luchtige aardbeitaart oh jippie, ik ben blij, ik kan nog meedoen met een puzzelworkshop a.s. zaterdag die gegeven wordt door zoetekunst (bij lotterose in Enschede).
eigenlijk wil ik alle workshops die er zijn wel volgen
wereld
Geplaatst: 19-09-10 21:00
Oke ik heb het gelezen van de thema wedstrijd... Heb ook al een berichtje gestuurd voor me aan te melden. ben echt niet bekend met photobucket maar we zullen zien of het me lukt haha Ik had het ook helemaal nog niet gelezen maar wat een leuk idee.... Ik heb ook meestal geen tijd om alle berichten te lezen hier, het gaat zo snel..