maar het eerst aankomen niet denk ik..
dus dat sla ik over..
zoiezo eet ik nu al veel gezonder en gevarieerder dan eerst.
toen at ik gewoon weinig..val je ook van af..dat wel..maar goed is het vast niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bicci schreef:goeiuh moggellll..
kon vanmorgen mijn planning niet plakken hier..moest al erg vroeg de taxi op.
dus bij deze;
T: kruidkoek met halvarine(8uur)
dit is geen ontbijt maar een tussendoortje
O: 2 volkoren zelfgebakken boterhammen 1 met suikervrije jam en 1 met kaas 40+ , yacult en beker melk.(half11)
je wisselt je tussendoortje en je ontbijt om. dat kan, maar zorg dan dat je eerder eet gezien je al vroeg de taxi op moest
T/L : snack a jack, halve komkommer
dit is geen lunch! waar is je brood? dit is een tussendoortje en zelfs dan nog erg karig
T: rijstwafel
te weinig
A: gekookte macaroni met spinazie en zalmen beetje roomsaus
toetje; vla met creusly
waar is je fruit?
ik ga pas 1 aug op de weegschaal..
zo hoop ik niet te zien dat ik eerst aankomje zal wel afvallen, tot je weer normale hoeveelheden eet. dan komt het er keihard weer bij
werd hier gezegt tenslotte, en ik dacht..als ik dat zie..werkt dat niet motiverend..
benangelique schreef:bicci schreef:goeiuh moggellll..
kon vanmorgen mijn planning niet plakken hier..moest al erg vroeg de taxi op.
dus bij deze;
T: kruidkoek met halvarine(8uur)
dit is geen ontbijt maar een tussendoortjewas brood vergeten uit te halen
O: 2 volkoren zelfgebakken boterhammen 1 met suikervrije jam en 1 met kaas 40+ , yacult en beker melk.(half11)
je wisselt je tussendoortje en je ontbijt om. dat kan, maar zorg dan dat je eerder eet gezien je al vroeg de taxi op moest ben van 7uur tot half 11 de deur uit ivm taxi..kan dus niet eerder..zeker nite als brood vergeet uit te halen
T/L : snack a jack, halve komkommer
dit is geen lunch! waar is je brood? dit is een tussendoortje en zelfs dan nog erg karig gaan we morgen anders doen, neem dan om 8uur brood zit net vol van 2 dus kan om 12 uur niet weer aan het brood
T: rijstwafel
te weinigwil hiervoor muslyrepen halen, das beter denk ik he?
A: gekookte macaroni met spinazie en zalmen beetje roomsaus
toetje; vla met creusly sinasappel erbij
waar is je fruit?
ik ga pas 1 aug op de weegschaal..
zo hoop ik niet te zien dat ik eerst aankomje zal wel afvallen, tot je weer normale hoeveelheden eet. dan komt het er keihard weer bij ik eet nu 2 keer zoveel..als ik mn "normale" hoeveelheden eet is het dus minder, dan kom ik toch niet aan?
werd hier gezegt tenslotte, en ik dacht..als ik dat zie..werkt dat niet motiverend..
katiavl schreef:Dank jeKatja schreef:
je bent echt hard afgevallen katja, mooie foto's
Sizzy schreef:Ik ben wel redelijk gewend en heb het ook wel naar mijn zin. Mis een paar leuke mensen om eens wat mee te doen ze zijn of niet zo leuk of druk of beide.Katja, gave foto's! Ben je inmiddels al weer wat meer gesetteld daar?