[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:43

ik ga ook slapen, morgen zeer lange collegedag.

slaap lekker allemaal!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:44

Even snel een zwaai, ik ga ook tukkie doen. Ik val om van de slaap Slapen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:02

Zoo wat gaat iedereen vroeg slapen zeg...
Ik had me dat eigenlijk ook voorgenomen gezien ik al twee dagen 5.45u op sta... maar ja moet nog douchen dus eer ik erin lig is t ook alweer half23..

weltrusten allemaal!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:03

Ik kom net thuis van de eerste keer instructeurscursus. 3 uur theorieles gehad. Je kan me echt opvegen nu. Bleh! Gelukkig ben ik morgen vrij. Kan ik een beetje uitslapen en bijkomen. Volgende week voor het eerst lesgeven, ben benieuwd. Nagelbijten / Gniffelen

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:36

Hoe vond je het Imre?

Ik kom net terug van werk, ben helemaal gesloopt.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 08:21

Gisteren gingen we toevallig naar de macdonals savonds nog, was met maten aan het chillen enz.....

& ik heb me écht moeten inhouden maar het is gelukt! Haha!
Een salade van 1 euro ( was nog best groot ook nog!) En best te doen.
Terwijl hun aan de bic mac's, hamburgers, cheese en bitterballen zaten, dacht ik wat fijn om niet zon dikke buik // opgeblazen gevoel te krijgen Knipoog

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 08:42

Goedemorgen Doei!

Dat klinkt als een heftige ervaring Paulien, nu vergeet je dat hek vast nooit meer.
Pfoe drie uur theorie.. dat is echt vermoeiend Imre, hopelijk heb je een beetje lekker kunnen slapen. Lachen

Gisteren
Ontbijt : ontbijtkoekreep met rozijnen en een appel & een grote kop thee [past 400 ml in Lachen]
tussendoor : Bifi worstje & thee
Lunch : wat opgewarmde aardappelblokjes, sla en een frikandelbroodje [had mama speciaal gekocht Lachen]
tussendoor : handje zoutjes
Avondeten : Pandanrijst met sajoboontjes, kibbeling met zoetzure saus en satéstokjes met satésaus Vingers aflikken

Beweging : Vanity en ik zijn bij Feli geweest, hebben haar lekker losgegooid en hebben met haar gespeeld in de bak, dus zelf ook nog gerend. 's Avonds heb ik heerlijk gereden op de manege. Ik mocht op Kyra, een merrie die je ongelooflijk uit kan testen, maar die alles voor je doet als je haar met respect behandelt en even laat zien dat JIJ de baas bent. Lachen Verder heb ik bij elkaar een goede 50 tot 60 minuten op de fiets gezeten.

Vandaag
Ontbijt : twee volkoren boterhammen met kipfilet & twee grote bekers thee
tussendoor : appel
Lunch : twee of drie volkoren boterhammen met kipfilet oid & thee
tussendoor : sinaasappel
tussendoor : wasa cracker
Avondeten : .. we moeten straks even boodschappen doen Ja

Beweging : ga zo naar Feli, al gaat Vanity rijden. Vanmiddag weer lekker fietsen en ik ga proberen een stuk te wandelen.

Woensdag Weegdag
De teller staat op 77.6 Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 09:47

@BA: Ziet er goed uit, die vakantie met de horses Ja

@Wind: Vlieland is ook lekker! Kun je goed uitwaaien. Knipoog

@Manon: Zit je al lang op boksen? Leuk is dat.. Ik wil eigenlijk ook kickboksen weer oppakken, maar de 1 van de 2 trainingen van mijn niveau valt samen met m’n springles. Beetje jammer weer.

@Sanne: Brussel is leuk!

@Uk: Wat een vreemd verhaal? Ga je er nog achteraan of … ? Wel supergaaf dat je misschien een eigen paard mag! Aan wat voor paard zit je te denken? Lachen

@Siz: Spannend, naar Australië! Hoe lang is zo’n vlucht nou?

@Madeira: Dat is schrikken zeg! Toen ik mijn paard net had lazerde dat kreng me er regelmatig af, om vervolgens over de bakrand te springen en terug te galloperen naar de wei. Ik heb me wat afgevloekt terwijl ik er achteraan rende. Haha! Dat kan de beste overkomen dus..

Nou, ik ben dus ook weer terug uit Strasbourg. Kan alleen maar zeg: Cruisecontrol is a blessing. Haha! Het is een rit van ongeveer 4.5 uur, en als je halverwege een kleine pauze houd is het prima te doen.
Vriendje en ik hebben een hoop gepraat, komt eigenlijk hier op neer: We weten allebei niet wat morgen brengt, maar nu gaan we er in ieder geval nog voor. Ja Scheelt ook dat het gymnastieken nog steeds knetterde, dat helpt altijd.. We gaan met nieuw-jaar samen naar Londen, en we zullen elkaar ongeveer 2 keer per maand zien.

Verder heb ik me bij een nieuwe sportschool ingeschreven, ik miste het toch wel. Deze heeft ook een sauna en zwembad, dus dat is helemaal lekker! Streven is om ongeveer 3x in de week weer te gaan sporten.. Moet natuurlijk ook wel wat hebben als het paardrijden straks minder wordt. Knipoog

Aankomende vrijdag een afspraak met het ziekenhuis gepland, ik laat een spiraaltje plaatsen. Ik slik de pil al best lang, en eigenlijk staat het me tegen om zoveel hormonen door m’n lijf te laten gaan… En nu ik m’n vriendje toch vaker zie, hoef ik de pil niet meer te slikken om m’n ongesteldheid te plannen. Ik ben benieuwd…

Vergeten te vertellen, maar ik heb vorige week toch de croco’s van Konigs aan laten meten.. Die zijn begin januari klaar… We moesten vertrouwen houden en blijven consumeren toch? Haha!

Heb inmiddels al wat kerstcadeaus binnen.. Ik probeer altijd alles een beetje gespreid te halen want je schrikt je de tyfus als je in 1 week ineens het hele zooitje moet kopen. Ik in ieder geval wel. Cadeau voor mama, vriendje, zoontje van vriendje en m’n broertje zijn in the house!
Voor m’n lootje weet ik al wat ik moet halen, dus dat regel ik volgende week.. Zijn we daar ook weer klaar mee. Voor m’n vader vind ik het altijd erg moeilijk, maar ik denk dat ik dat nieuwe kookboek van Jamie Oliver ga halen. Dat is altijd goed. Ja Voor zusje bestel ik wat van Abercrombie. Had zelf ook nog wat dingen op het oog, dus dan kan ik dat in 1 keer doen.

*diepe zucht*

Big story! Tong uitsteken

O: Brinta met geitenmelk, krenten en honing. Actimel, kop thee.
T: Kruidkoek
L: Desembroodje met tonijnsalade. Salade met tomaat, komkommer, olijven, beetje feta, etc, etc..
T: Noten-pecanbroodje
D: ?

Vanavond springles, we gaan maar weer een babyshake maken. Clown

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 09:59

Voor vandaag!
O; Cornflakes, 1 kom half + 2 crackers met slankie
T; Mandarijn + Veel water
L; 2 Bruine boterhammen met kaas, tomaat, paprika, en wortel.
T; Appel + veel water
D; Idontknow Knipoog

Voor de rest, hard lopend naar de manege geweest gisteren, en een heel stuk gelopen naar het bos.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:05

wat een belevenissen sok! klinkt erg goed iig. fijn dat het met vriendjelief nog klikt. hoe nu met scharrel?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:05

Oh ja, mag ik hier trouwens even 2 fabels uit de wereld helpen?

1: 1,5 - 2 liter water op een dag drinken is onzin. Je haalt al veel vocht uit je voedsel, en met een litertje vocht kom je prima toe.
2: Kaas (zuivel) is niet slecht voor je. Hoewel kaas vet is, is het rijk aan calcium. Calcium heeft de eigenschap dat het vet aan zich bent (maakt het moeilijker voor het lichaam om op te nemen) en een groot deel van het vet in kaas is dus verwaarloosbaar. Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:21

Mogge!

Paulien, das zeker even schrikken! gelukkig niets ernstigs gebeurd en dat hek vergeet je nooit meer Haha!

Sok heeft veel beleefd Haha! fijn dat je hebt kunnen praten met vriendje, dat is iig al een goed begin!

Gisteravond pas laat thuis van cursus, beetje jammer Gaaaap de eerste 2 lessen raasde die door de theorie heen, nu besprak hij blaadje voor blaadje (50 pagina's lang!) tja, het was ook wel recht en wetten enzo, dat is wat lastiger, maar pfff..het had ook wel wat eerder afgelopen mogen zijn Nagelbijten / Gniffelen
Ach ja, we hebben wel mogen oefenen met fouilleren, das wel echt grappig Haha! en volgende week laatste les met proefexamens, oefenen met portofoons en iemand van het bedrijf wat de stages gaat regelen die komt vertellen hoe en wat, dus dat wordt wel interessant!

Planning:
O: yoghurt met muesli
T: cracker met kaas
L: 3 bb met ??
T: appel
T: sultana oid
D: zoek nog een adresje...hier thuis is het of macaroni, of chili con cargne..lust het beide niet Clown

Beweging: uurtje fitness

Zo, ga mezelf even in fatsoenlijke staat brengen en straks naar Den Haag Doei!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:27

klinkt leuk ingrid! behalve je college dan...
ik vandaag van half 3 tot half 7 college, dan hapje eten en dan van half 8 tot 10 supervisie. bleh.

de planning van vandaag:
o: 3 krackers kaas
t: ?
l: focaccia
t: 2 peren
a: ?

beetje vaag dus.

damn, wilde de nijnen gaan verschonen maar nu regent het al de hele ochtend. schiet dus niet bepaald op.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:49

SOK! Klinkt allemaal goed, hopelijk komen jullie er samen uit. 2 x per maand elkaar zien is best prima! (als je iig ziet wat het eerst was Knipoog )

Australie is 20 uur vliegen Clown daarna moet ik nog een binnenlandse vlucht pakken van Perth naar Karratha. Dus al met al vlieg ik woensdagavond om 21:10 en ben ik vrijdagochtend 7:30 daar (inclusief tijdsverschil, 8 uur later). Haha!

Konigs Bloos! gaaf!

Vanaf vandaag ga ik weer streng meedoen, zit weer in een snoep/snack flow Clown nie goe

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:55

@BA: Scharrel blijft nog even scharrel. Knipoog Maar kan maar zo zijn dat als vriendje zich aan beloftes houdt dat het dan Daaaaag scharrel is.

@Siz: Wat een eind zeg! Bloos! Maar ach, dat is het waard. Zullen we samen de gezonde flow in flowen? Ik heb dit weekend gescharreld met Ben, Jerry en een grote Italiaan. Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:03

Haha! Haha! lijkt me een goed plan.

Vriendje mag zich eerst even bewijzen. Lachen

Oh trouwens, gisteren waren vriendlief + ik 6 maanden bij elkaar, had ik gisteren 6 rozen gekregen met een lief kaartje erbij! Had hij nog geregeld in Nederland Lovers super lief!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:04

aaah, wat een cutie Siz! Maar mijn vriendje is ook lief, hij neemt me mee naar London. Skatties zijn die mannen toch ook... als ze zich gedragen. Haha!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:05

Sok aan de croco's Lachen Ben, Jerry en Italianen zijn lekker Tong uitsteken

Ik heb gisteren een koekje gesnoept Nagelbijten / Gniffelen Het zat er in voor ik het door had, ik dacht er totaal niet bij na. Dat heb ik nog nooit gehad. Het was wel lekker trouwens Tong uitsteken

WW: 69,5 Lachen

planning:
o: yoghurt met halvajam
t: ontbijtkoek
l: 2 crackers met halvarine, kipfilet en kaas + glas melk
t: mandarijn
d: 125 gr. aardappelen, prei, 100 gr scholfilet, jus
t: volgens sonja streng, maar volgens mij fruit Knipoog

planning: 1,5 uur fietsen, iets met paard doen. Maar bah, het regent, en ik kan maar tot een uur of 1 Boos!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:09

Heel gaaf, oud & nieuw in Londen!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:27

oeh Oud en Nieuw in Londen lijkt me ook wel heeeel stoer, Sok Haha! denk dat het voor mij beetje richting België/Frankrijk gaat worden, kan best dat we met O&N in de middle of nowhere zijn en het dus samen vieren Clown

Siz, wat lief dat je vriendje dat nog geregeld had!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:30

Oud en nieuw in Londen is echt heel gaaf. Veel grootser dan hier Lachen

Ik ga denk ik hier oliebollen bakken en daarna twee weken mijn huis niet in kunnen door de stank.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:31

Ladies, de high tea is gereserveerd!

13 december, om 3 uur. Haha!

Oh en Sheran: Ze maken speciaal voor jou een vetarm arrangement. Haha!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:35

Mijn opa bakte altijd de oliebollen Nagelbijten / Gniffelen dus wordt hier ook nog interessant denk ik...zullen dus wel ergens paar oliebollen halen Nagelbijten / Gniffelen nou ja, hoef toch niet echt van die dingen, 1 is altijd wel genoeg Nagelbijten / Gniffelen

Jeuj Haha! goed zeg, dat ze zo rekening houden met Sheran!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:44

Oh, ik heb ook wel zin in Oliebollen zeg.. dat wordt dan 3 januari denk ik. Haha!

Ja goed he, dat ze dat doen voor Sheran. Was geen probleem, gingen ze helemaal aanpassen. Ja

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:44

Nice Sok! Heb er zin in Ja Kan ik daarna mooi doorrijden naar Hilversum, is maar 20 minuutjes zag ik net.

Leuk om iedereen eens in reallife te zien Haha! Wie gaan er allemaal precies mee?