Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

]
]
Verder heb ik bij elkaar een goede 50 tot 60 minuten op de fiets gezeten.

Dat kan de beste overkomen dus..
Het is een rit van ongeveer 4.5 uur, en als je halverwege een kleine pauze houd is het prima te doen.
Scheelt ook dat het gymnastieken nog steeds knetterde, dat helpt altijd.. We gaan met nieuw-jaar samen naar Londen, en we zullen elkaar ongeveer 2 keer per maand zien.

Voor zusje bestel ik wat van Abercrombie. Had zelf ook nog wat dingen op het oog, dus dan kan ik dat in 1 keer doen.

fijn dat je hebt kunnen praten met vriendje, dat is iig al een goed begin!
de eerste 2 lessen raasde die door de theorie heen, nu besprak hij blaadje voor blaadje (50 pagina's lang!) tja, het was ook wel recht en wetten enzo, dat is wat lastiger, maar pfff..het had ook wel wat eerder afgelopen mogen zijn 
en volgende week laatste les met proefexamens, oefenen met portofoons en iemand van het bedrijf wat de stages gaat regelen die komt vertellen hoe en wat, dus dat wordt wel interessant!
)
daarna moet ik nog een binnenlandse vlucht pakken van Perth naar Karratha. Dus al met al vlieg ik woensdagavond om 21:10 en ben ik vrijdagochtend 7:30 daar (inclusief tijdsverschil, 8 uur later). 
gaaf!
nie goe
Maar kan maar zo zijn dat als vriendje zich aan beloftes houdt dat het dan Daaaaag scharrel is.
Maar ach, dat is het waard. Zullen we samen de gezonde flow in flowen? Ik heb dit weekend gescharreld met Ben, Jerry en een grote Italiaan.
lijkt me een goed plan.
super lief!

Ben, Jerry en Italianen zijn lekker 
Het zat er in voor ik het door had, ik dacht er totaal niet bij na. Dat heb ik nog nooit gehad. Het was wel lekker trouwens 

denk dat het voor mij beetje richting België/Frankrijk gaat worden, kan best dat we met O&N in de middle of nowhere zijn en het dus samen vieren 

dus wordt hier ook nog interessant denk ik...zullen dus wel ergens paar oliebollen halen
nou ja, hoef toch niet echt van die dingen, 1 is altijd wel genoeg 
goed zeg, dat ze zo rekening houden met Sheran! 
Kan ik daarna mooi doorrijden naar Hilversum, is maar 20 minuutjes zag ik net.
Wie gaan er allemaal precies mee?