Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo_x schreef:Sorry, ik heb alles even verkeerd begrepen![]()
Even niet opgelet dat jij het meisje met een eetstroornis was![]()
Maar wat een naaktfoto daar nou weer mee te maken heeft
messica schreef:Ik weet niet of jullie bekend zijn met het Whje dieet, maar daar is het dus de bedoeling dat je heel weinig koolhydraten eet en veel eiwitten. Op een gemiddelde dag mocht je 1 boterham of 2 crackers, 1 keer fruit, 2 ons groente en verder alleen eiwitten, dus yoghurt, ei, kaas, vlees, sojamelk, etc. zeer eentonig. Ook 3 keer per dag proteine poeder en supplementen. Het heeft inderdaad de vruchten afgeworpen en ik ben er snel mee afgevallen, maar ja wie houdt zo'n eentonig dieet nou eeuwig vol? Bovendien ook erg lastig, bakjes yoghurt meer naar school, kipfilet (zie je de mensen al kijken). Maar uiteindelijk mee gekapt en weer op het oude patroon verder gegaan. Veel en ongezond eten met het resultaat dat alles er weer bij zit.
ukje schreef:goedemorgen dames net even hardgelopen viel zwaar na als je het heel lang niet meer heb gedaan ben maar weer van voor af aan begonnen gewoon 20 minuten waarvan stuk rennen stuk lopen stuk rennen stuk lopen.
straks ga ik nog op de fiets naar amstelveen (mits ik halverwege het vermoedde krijg dat ik om ga waaien of gewoon geen zin meer heb tegen die wind in te trappen)
March schreef:Kipfilet is goedRijstepap weet ik niet maar 't is wel lekker
Waarom neem je geen fruit tussendoor ook in de middag?
March schreef:Dat zag ik, daarom zei ik ook: in de middagDat vult vast meer dan een paaseitje