Zo, ik ben ook weer thuis... Mochten lekker 1,5u eerder stoppen 
Jolliegirl schreef:iedereen zegt dat er stierepis inzit, taurine.
nou dan is't best lekkere stierenpis
Van wikipedia:
Citaat:
Taurine is een zwavelbevattend organisch zuur en een van de actieve ingrediënten van populaire energiedrankjes zoals Red Bull. De scheikundige notatie voor taurine is (C2H7NO3S), de IUPAC-naam: 2-aminoethaansulfonzuur. De naam komt van het Griekse woord tauros, dat 'stier' betekent, omdat het ontdekt werd in ossengal. Vlees en andere dierlijke producten (behalve melk en melkproducten) bevatten doorgaans veel taurine. Het is ook een belangrijk bestanddeel in energiedrank als Red Bull en Golden Power.
Hier staat dat het ontdekt is in een ossengal, vandaar de naam, maar staat dus nergens dat het nog altijd zo geproduceerd word...
Verder heb ik laatst een keer Red-Bull gehaald toen ik in de auto ontzettend inzakte op de terug weg vanuit Limburg, waar ik errug vroeg heen moest en tegen half 6 weer terug reed... Daarna was ik wel een stuk fitter, maar moet er wel altijd wat bij eten, anders word ik vet ziek van dat spul...
Maar denk ook dat je Red-Bull om te laten werken ook wel moet drinken bij wat eten. Want je lichaam moet vervolgens wel voedingsstoffen kunnen verbranden om energie te maken (lijkt mij hoor
)