Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Mijn ouders gaan zondagochtend heel vroeg op vakantie, dus 'vieren' we morgenavond moederdag, met gebakjes.Maar er zit 1 vruchtengebakje bij, denk dat ik die maar op eis.
I_love_you schreef:Vanochtend vroeg gewogen 53 kilo savonds is er wel 1 a 2 kilo bij dus we gaan tot 48 kilo ongeveer.
I_love_you schreef:Vandaag begonnen en had liever minder gegetebn maar oke ;
O; 2 boterhammen met oude kaas
T; sultana bosvruchten
M; plakje ontbijtkoek met suiker![]()
tussendoor; appeltje
A; andijvie van gisterdie had k laten staan omdat ik liever spaghetti wou..
met bus naar school gegaan door de regen.. stom stom stom.. Dalijk wel werken van 5 - 8 in een snackbar sta je ook niet stil en moet 20 min erheen fietsen daarna hardlopen 15 min.
Vanochtend vroeg gewogen 53 kilo savonds is er wel 1 a 2 kilo bij dus we gaan tot 48 kilo ongeveer.
Spetterlover schreef:Mocca schreef:Mijn ouders gaan zondagochtend heel vroeg op vakantie, dus 'vieren' we morgenavond moederdag, met gebakjes.Maar er zit 1 vruchtengebakje bij, denk dat ik die maar op eis.
Toch niet zo één met bladerdeeg er onder he
Mocca schreef:Planning:
O: 2 crackers (chocopasta), plak ontbijtkoek
T: tompouce, bastogne koekje
L: 2 boterhammen (worst/vlokken), appel
T: yoghurt
A: gehaktbal, bloemkool en aardappels
T: peer
Mocca schreef:Volgens mij niet.
* gaat checken
Hmm, doos zit dichtgeplakt dus kan niet zien. Maar volgens mij met iets van cake eronder.
I_love_you schreef:Ik eet eigenlijk normaal ook niet echt veel meer..
Ik ete bij me andijvie aardappelen en 2 worstjes weet niet hoe ze echt heten.
Ik ben bijna 16 en ongeveer ±1.65 ±1.68 lang.
Spetterlover schreef:Mocca schreef:Volgens mij niet.
* gaat checken
Hmm, doos zit dichtgeplakt dus kan niet zien. Maar volgens mij met iets van cake eronder.
Haha oke, want wij krijgen heel vaak mensen in de winkel.. hee een vruchtengebakje! Die wil ik, fruit is gezond.
Ehm ja, er zit een bladerdeeg laag onder, een dun laagje witte chocola zodat het niet zacht wordt, room, laag zooi erover heen om het geheel mooi bij elkaar te houden.. heel gezond