Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:31

Kaya schreef:
Noble-girl, waar woon je? Ik heb nog een Arabier om te rijden Knipoog)

Utrecht.....jammer is iets te ver.....alhoewel..... als ik kom lopen Haha!

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:37

oooooooooooohhhhh ik heb net ook even in jou profiel
gespiekt Bloos! .... Haha!
Wat woon jij geweldig en de paardjes aan huis zo te zien OK dan!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:57

Schrok me dood toen ik gisteren op de weegschaal ging staan, die gaf opeens 66,5 aan Bloos!
Vanochtend was het opeens weer 63,5 Verward maar iig genoeg om ook (weer) een poging te wagen.. Dus vanochtend met tegenzin m'n bed uitgekomen en 20/30 minuutjes hardgelopen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik me dan altijd stukken beter voel als ik thuis kom na lekker gesport te hebben
Daarna 2 worstenbroodjes en een mandarijn op, en een volle beker water.. ben benieuwd hoelang ik het volhoud. Vooral van de alcohol afblijven in het weekend valt tegen Bloos ..en aangezien ik vanavond, vrijdag en zaterdag ga stappen ben ik benieuwd of ik mezelf in de hand kan houden *LOL*

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:21

2 worstebroodjes = 290 kcal x 2 = 580 kcal
2 snee brood met halvarine en halvajam = 320 kcal (dubbel belegd )

Kaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:43

Hee... dan moet ik dus een half uur op volle snelheid op mijn crosstrainer staan om dat verschil te ver'werken'... Laat maar... Dan val ik er dood naast. Dan maar een gewoon boterhammetje dus. Enneh - een snee donker brood met halvarine en honing?
Volhouden, jah... da's voor ons allemaal van belang en het moeilijkste Knipoog
En ja, Noble-girl, ik ben elke dag blij met mijn stek, heerlijk ruim (al 3 jaar aan het verbouwen, we hebben ook wat pension/logeergelegenheid) en idd de paardjes bij huis, er zit 3 ha. grond bij. Nu is ruim 1 ha. weiland, bijna 1 ha. huis, erf, schuur, loopstal, bak, boomgaard en ruim 1 ha. is nog bouwland en verhuurd. Achter het huis rij je zo het eerste zandpad op, de bosrand is 350 meter.
Tja, in de winter weinig tuinwerk en wat minder uren rijden dus wat meer spek - vraag me nog altijd af wat lijnen nou is voor mij. Vroeger snoepte ik een paar dagen niet en dan was ik 2 kilo lichter, nu ik de 40 gepasseerd ben is dat een stukkie minder makkelijk... En ik wil gewoon echt niet steeds een pondje meer. Er af is moeilijker dan voorkomen dat het er aan komt, dus ik probeer erg verstandig te zijn. Zou toch inmiddels moeten lukken op mijn leeftijd... Voel me toch wel oud als ik tussen al die jonge meiden zit bij de Kinki kapper Nagelbijten / Gniffelen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:05

Ik ben zo sterk geweest vandaag Pling . Ik heb gewoon op m'n werk een gebakje afgeslagen . Voor straks ga ik heerlijk aan de bloemkool met gekookte aardappelen en een karbonade. Ik doe de bloemkool wel met een kaassausje hoor, anders vind ik het niks aan.

Kaya ik ben erg nieuwsgierig geworden en heb dus ook ff in je profiel gespiekt. Je woont idd geweldig mooi!!!!!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:49

honing is voor 1 snee 50 kcal Knipoog

catootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:03

Knap hoor Liquita! OK dan!

Ik ben dus zo'n muts die elke dag op de weegschaal gaat staan, en ik ben tot nu toe nog niks afgevallen, terwijl ik toch echt niks (nou ja bijna niks Schijnheilig ) meer snoep. Is niet echt motiverend.....

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:08

heb gisteravond enit meer gesnoept....
lekker een appeltje op...
vandaag ook nog neit gesnoept..
nu hopen het vol te houden maar heb ook...appel&chroom pillen, om de honger en trek te minderen ....
dus mopcht ik het niet houden neem ik er 1 in Lachen

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:09

sjee Kaya....klinkt als een droom OK dan!

Ik zit al een paar dagen met de griep thuis Scheve mond
Kan weinig binnen houden....dus ik meld me wel weer als
ik weer aan het snoepen sla Knipoog

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:09

Ziek zijn helpt inderdaad.. Bah! (Heb ook al een griepje te pakken)
Maar bij gewoon lekker gezond eten en bewegen voel ik me toch veel fijner haha Haha!

Noble-Girl ik heb ook nog een nrps en een arabier staan die beide gereden moeten worden Tong uitsteken De NRPs komt waarschijnlijk binnenkort wat dichter bij jou in de buurt te staan Tong uitsteken (Amersfoort) (hij gaat in bruikleen, zal hem ontzettend missen maar ik doe hem nu te kort... Verdrietig )

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:14

Anna-Jelly schreef:
Ziek zijn helpt inderdaad.. Bah! (Heb ook al een griepje te pakken)
Maar bij gewoon lekker gezond eten en bewegen voel ik me toch veel fijner haha Haha!

Noble-Girl ik heb ook nog een nrps en een arabier staan die beide gereden moeten worden Tong uitsteken De NRPs komt waarschijnlijk binnenkort wat dichter bij jou in de buurt te staan Tong uitsteken (Amersfoort) (hij gaat in bruikleen, zal hem ontzettend missen maar ik doe hem nu te kort... Verdrietig )

Ja dames ..... als het nou wat dichte bij huis zou zijn....!!!!!
(liefst naast de deur Knipoog ).....dan had ik graag op jullie aanbod
ingegaan OK dan! Kan ik ook gewoon blijven snoepen dat zou mooi zijn Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:17

Oohw je mag ze ook komen halen hoor haha.. Geen probleem Haha!

Kaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:29

Een gebakje afgeslagen? Jemig! Voelt altijd alsof je die kalorien bent afgevallen ipv gewoon niet hebt genomen vind ik Lachen
Ik heb gisteravond toch een bonbon en een 'rollegie' gegeten (voor de Drentse insiders Lachen), kon er niks aan doen, lag al op mijn schoteltje en afslaan was erg onbeleefd geweest!
Vandaag 2 donkere boterhammen, water met citroen vanmorgen en een glas sap, 2 koffie, 2 glazen water... Te weinig gedronken dus. Avondeten wordt kreeftensoep, heerlijk! Geen idee van de kalorien eigenlijk...
Per saldo dus te weinig gedronken en (niet) gesport. Moet ik beide vanavond maar inhalen dan dus.

Kaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:31

Ow ja... zelfs 3 stuks fruit!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:32

Ik heb vandaag 1 glas yoghi en ben nu bezig met mijn 2e glas water... Zometeen mezelf maar verplichten iets te eten Misselijk Yoghurt ofzo...

Kaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:01

Nee! Geen melkproducten als je maag van streek is of je spijsvertering op een laag pitje staat vanwege koorts of zo. Neem dan liever bouillon. Beterschap! (valsspeler...)

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:10

Kaya schreef:
Nee! Geen melkproducten als je maag van streek is of je spijsvertering op een laag pitje staat vanwege koorts of zo. Neem dan liever bouillon. Beterschap! (valsspeler...)

heeee ik wil wel ruilen (valsspeler) Bloos! ..... Haha!
Ik kan niet eens water binnen houden dus het werkt niet echt
zuiverend Scheve mond Heb nu al 6 uur niks meer op .... ga het zo weer proberen Bloos

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:13

Ik kom net weer van de weegschaal, ben 1,5 kilo kwijt en toch 9 ons aangekomen Bloos . Oftwel bijna 2,5 kilo vocht kwijt en bijna 1 kilo vet d'r bij (die stomme oliebollen ook Schijnheilig ). Had het liever andersom gehad, maar ja op het eindplaatje is het toch weer 1,5 kilo minder Tong uitsteken .

Heb zojuist nog even een peptalk gehad van mijn wederhelft Ach gut , zit in een dipje en heb de neiging om een paar kilo chocola uit de supermarkt te gaan halen Frusty (ik ben geen stesseter Tong uitsteken ).

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:16

Anna-Jelly schreef:
Ik heb vandaag 1 glas yoghi en ben nu bezig met mijn 2e glas water... Zometeen mezelf maar verplichten iets te eten Misselijk Yoghurt ofzo...

Misschien slappe thee en een beschuitje. Iig....BETERSCHAP gewenst.

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:25

aaaaaaah, t gaat enit goed hierr
ik wil zooo graag .....snoepen freten schanzen enz....
heb zoon zin in lekkere dingen Verdrietig
volhouden....ik doe me best

Kaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:39

Ziolette - hoe kan dat nou? Afgevallen en toch aangekomen, kun je dat eens uitleggen? Blond
Noble-girl - ik wil *niet* ruilen Schijnheilig Beterschap hoor Ach gut

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:46

Ik heb zonet 2 rijstwafels met jam en een bakje yoghurt op... Voel me wel wat beter dit was ook het enige eetbare wat er in huis is.. Ja en chips en snoepjes en pizza en patat enzo Misselijk Brood is allemaal op door mijn broers feestje.. dus mocht ik morgen in mijn domme hoofd krijgen brood te willen moet ik eerst naar de winkel Verward

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:02

Kaya schreef:
Ziolette - hoe kan dat nou? Afgevallen en toch aangekomen, kun je dat eens uitleggen? Blond

Ik word gewogen op een weegschaal die o.a. mijn vetpercentage en daarmee het aantal kilo vet meet. Mijn totale lichaamsgewicht was omlaag gegaan maar het vetpercentage was gestegen, mijn vetmassa was namelijk met 9 ons omhoog gegaan. Ik ben voornamelijk vocht kwijt geraakt en dat kan ook wel kloppen want ik hield de laaste tijd flink vocht vast en bepaalde dagen in de maand ben ik daar ineens vanaf Knipoog .

Het is de bedoeling dat mijn vetpercentage naar beneden gaat, dat kan ook betekenen dat ik niet afval in totaalgewicht. Als ik bijv. 1 kilo vet kwijt ben maar door veel trainen is mijn spiermassa toegenomen hoeft mijn totaalgewicht niet lager te zijn doordat "de spiermassa de vetmassa vervangt".

Ik geloof dat ik met oud en nieuw wel het drievoudige aan calorieën naar binnen heb gewerkt dan mijn dagelijkse portie en ik heb de laatste twee weken niet veel gesport, dus ik vind het niet zo gek dat mijn vetpercentage wat hoger ligt.

catootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:55

Ja die rollegies ken ik wel (maakte mijn oma altijd vroeger), toch niet met slagroom he?

Ben hardstikke moe vandaag, voorjaarsmoeheid? Maar daardoor krijg ik ook weer zin om te gaan snaaien.... Tis hier nou ook niet echt weer om even lekker naar buiten te gaan, denk dat ik maar weer in m'n bed kruip...