Kaya schreef:Noble-girl, waar woon je? Ik heb nog een Arabier om te rijden)
Utrecht.....jammer is iets te ver.....alhoewel..... als ik kom lopen
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar iig genoeg om ook (weer) een poging te wagen.. Dus vanochtend met tegenzin m'n bed uitgekomen en 20/30 minuutjes hardgelopen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik me dan altijd stukken beter voel als ik thuis kom na lekker gesport te hebben 

..en aangezien ik vanavond, vrijdag en zaterdag ga stappen ben ik benieuwd of ik mezelf in de hand kan houden 

. Ik heb gewoon op m'n werk een gebakje afgeslagen  
 . Voor straks ga ik heerlijk aan de bloemkool met gekookte aardappelen en een karbonade. Ik doe de bloemkool wel met een kaassausje hoor, anders vind ik het niks aan.

De NRPs komt waarschijnlijk binnenkort wat dichter bij jou in de buurt te staan 
 (Amersfoort) (hij gaat in bruikleen, zal hem ontzettend missen maar ik doe hem nu te kort... 
 )                                                         Anna-Jelly schreef:Ziek zijn helpt inderdaad.. Bah! (Heb ook al een griepje te pakken)
Maar bij gewoon lekker gezond eten en bewegen voel ik me toch veel fijner haha
Noble-Girl ik heb ook nog een nrps en een arabier staan die beide gereden moeten wordenDe NRPs komt waarschijnlijk binnenkort wat dichter bij jou in de buurt te staan
(Amersfoort) (hij gaat in bruikleen, zal hem ontzettend missen maar ik doe hem nu te kort...
)
 ).....dan had ik graag op jullie aanbod 

), kon er niks aan doen, lag al op mijn schoteltje en afslaan was erg onbeleefd geweest!Kaya schreef:Nee! Geen melkproducten als je maag van streek is of je spijsvertering op een laag pitje staat vanwege koorts of zo. Neem dan liever bouillon. Beterschap! (valsspeler...)
 ..... 

Heb nu al 6 uur niks meer op .... ga het zo weer proberen 

. Oftwel bijna 2,5 kilo vocht kwijt en bijna 1 kilo vet d'r bij (die stomme oliebollen ook  
 ). Had het liever andersom gehad, maar ja op het eindplaatje is het toch weer 1,5 kilo minder  
 .
 , zit in een dipje en heb de neiging om een paar kilo chocola uit de supermarkt te gaan halen  
   (ik ben geen stesseter  
 ).                                                         
 Brood is allemaal op door mijn broers feestje.. dus mocht ik morgen in mijn domme hoofd krijgen brood te willen moet ik eerst naar de winkel 
                                                         Kaya schreef:Ziolette - hoe kan dat nou? Afgevallen en toch aangekomen, kun je dat eens uitleggen?![]()
 .