Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Voor mij zijn de dubbele repen melkchocolade van de Aldi de nummer 1.
Er is ook chocolade dat koud wordt (voelt) als je het in je mond stopt. Dat vind ik ook erg lekker, weet even niet meer hoe dat heet.
ImkeTarek schreef:In Engeland at ik altijd galaxy chocola. Is net als Dove hier, maar daar hebben ze dus allemaal verschillende smaken, naast de melk met caramel. Gewoon n reep melk galaxy is ook zoooo lekker
En die chocola in zelf gemaakte chocolat chip cookies was ook ERG lekker![]()
DeEenhoorn schreef:Een paar jaar geleden hadden ze bij de supermarkt bij mij om de hoek, chocoladerepen met appeltaart smaak! 1x geprobeerd en daarna was het een verslavingdie waren alleen niet populair genoeg dus die waren al snel weer uit de verkoop...
Voor wat er nog wel te koop is, ben ik altijd te porren voor een normale milka-reep of ferrero rocher!
Chinas schreef:Deze!! Volgensmij is de Plus de enige winkel hier in de buurt die hem verkoopt. Hij smelt exact goed in je mond, de stukjes brownie en fudge zijn goddelijk. Ik fiets regelmatig een stukje om om deze te kunnen halen.
[ [url=m/Ce0bMP.webp]Afbeelding[/url] ]
Chinas schreef:Deze!! Volgensmij is de Plus de enige winkel hier in de buurt die hem verkoopt. Hij smelt exact goed in je mond, de stukjes brownie en fudge zijn goddelijk. Ik fiets regelmatig een stukje om om deze te kunnen halen.
[ [url=m/Ce0bMP.webp]Afbeelding[/url] ]
Storm schreef:Iemand een idee of je ergens doosjes kan kopen met alleen deze bonbons?
Ik heb geen Leonidas in de buurt.
Is met koffiesmaak en een nootje.
[ [url=m/A5hmxZ.png]Afbeelding[/url] ]