drop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 18:49

daffodil schreef:
Er zat in een pakket van mijn vriend drop van een merk wat ik niet kende Klepper en Klepper, de volzoete en de laurier. En drop en ik, dat gaat niet goed samen want dat moet op. Maar ik dacht zal wel geen lekkere drop zijn. Ik had het dus nooit moeten proeven.

Tis nog dure drop ook maar na wat zoeken bij de Dropgigant uitgekomen en dan komt het volgende probleem, ik wil ook geen verzendkosten betalen dus heb een vrachtlading aan drop liggen. Kan er niet vanaf blijven want heb met de Klepper drop ook nog bielzen meebesteld (een kilo :D ) dus lang verhaal, ik eet gewoon continu drop!

Hier in het noorden zie ik die Klepper drop vaak bij de winkels van de Zuivelhoeve liggen. Weet alleen niet of dat voor meer plekken geldt.

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 18:50

Hier onwijs fan van Waterwerken van Klene, heerlijk zout <3

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 18:51

DemDeempel schreef:
marley93 schreef:
Trekdrop is ook echt vet lekker, maar dat werd toch niet meer gemaakt?

Nee klopt, dat wordt niet meer gemaakt. De machine is kapot gegaan en het leverde niet genoeg op om een nieuwe machine te laten maken helaas

We moeten dus op zoek naar iemand die weer zo’n machine kan maken. Trekdrop salmiak was ook zo lekker. Erg jammer dat het er niet meer is.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 18:57

kanjerroos schreef:
Ooh dit is niet goed om te lezen in de metro naar huis als je net trek hebt :)
Ik vind alle drop lekker maar de choco d’r’op wint het van alles; drop met chocola en dan afhankelijk van de soort nog een fruit/salmiak/droppoeder laagje!

Choco drop? Nog nooit van gehoord. Klinkt als iets wat ik moet proberen.

Suliko

Re: drop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 18:59

Ik was in eerste instantie ook erg skeptisch over de combinatie van chocolade en drop, maar een Fin heeft me het geintroduceerd en het is oprecht lekker. Maar, ik eet beide toch liever apart van elkaar.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 19:38

DemDeempel schreef:
onpaard schreef:
Drop <3 Mn lievelings snoep.

De drop die ik erg lekker vind, heb ik al een tijd niet gezien. Die zat altijd in van die zelfschepbakken. Kleine platte ronde dropjes met een cijfer erop.

[ [url=m/uB8LIM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat je Haribo zwart geld bedoeld, die wordt helaas niet meer gemaakt.

Die zijn het inderdaad. Wat ontzettend jammer dat die niet meer gemaakt wordt. En ook geen trekdtop meer |( |( |( -O-

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 19:55

Chocolade en drop is inderdaad erg lekker. Alleen zo’n potje is wel erg duur. Stond er net nog voor, maar kost gewoon 3,49. Ben voor een zak piramides gegaan O:)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 20:28

Engelse Drop behalve daar de dropstaafjes
en met witte vulling er in hoef ik niet..en de chocolade variant ook niet (Chocoladelaagje / drop / witlaagje)
Honingdrop
Droptoffee
Haribo Gekleurd en dan vooral de gekleurde staafjes.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 20:46

Het telt misschien niet helemaal als drop, maar ik heb net wel een zak RedBand zoet/zuur gehaald. Van die half winegum, half drop. :~

Dandelion07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 20:49

marley93 schreef:
Het telt misschien niet helemaal als drop, maar ik heb net wel een zak RedBand zoet/zuur gehaald. Van die half winegum, half drop. :~

Als er drop in zit is het drop :))

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 21:09

Ohhhh, Klepperdrop is zo onwijs lekker!!
Hou vooral van zoete drop. Heb altijd een zakje honingdrop in de auto. En vanmiddag een zak heksehyl en dropstaafjes met dat bruine spul aan de binnenkant gekocht.
De dropstaafjes van Italiano vind ik ook heerlijk.
Was altijd dol op priemdrop, maar dat bestaat niet meer.

Pauley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 21:17

Ik heb 1,5 jaar in een drop fabriek gewerkt. Dus nu voor de komende tijd wel genoeg drop gezien :')
Wel lekker om af en toe wat te eten en mee te nemen O:)

Wij maakten de trekdrop en dingen als heksenhyl, schoolkrijt, dropstaafjes en een deel oud Hollands snoep etc

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 22:05

ElfBeau_067 schreef:
kanjerroos schreef:
Ik vind alle drop lekker maar de choco d’r’op wint het van alles; drop met chocola en dan afhankelijk van de soort nog een fruit/salmiak/droppoeder laagje!

Absolute aanrader! :9

Dandelion07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 22:55

Jullie zorgen er voor dat ik veel te veel uit wil proberen _O-

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 08:19

marley93 schreef:

Oh ja die! Die zijn ook zo lekker! Ik stop ‘m dan in 1 keer in m’n mond.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 08:46

ElfBeau_067 schreef:
marley93 schreef:

Oh ja die! Die zijn ook zo lekker! Ik stop ‘m dan in 1 keer in m’n mond.

Wij doen die altijd sorteren :+ Eerst de oranje ( minst lekker ), dan de gele ( wordt al beter ) en als laatste de rode ( goddelijk )

Meer met zo'n rare tik :D :D

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 09:27

:j

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 09:54

BloemBloem schreef:
marley93 schreef:

Wij doen die altijd sorteren :+ Eerst de oranje ( minst lekker ), dan de gele ( wordt al beter ) en als laatste de rode ( goddelijk )

Die zijn ook zo lekker, BloemBloem je hebt gelijk rood het lekkerst, oranje het minst.
Oranje vind ik ook gewoon bij al het snoep niet lekker, en rood is altijd het snelst op :') :j .
Misschien moet ik ook maar gaan sorteren +:)+ .

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 10:30

Ja hè! Rood is echt goddelijk! Begrijp nog steeds niet waarom er nou sinaasappel snoepjes zijn (dus de oranje snoepjes) want ik ken helemaal niemand die ze lekker vindt. Dus eet ik ook altijd als eerst oranje op zodat ik daarna lekker kan smullen!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 10:41

ElfBeau_067 schreef:
kanjerroos schreef:

Bij de webshop Atorka verkopen ze IJslands drop met chocolade er om heen.
https://www.atorka.nl/winkel/freyja-djupur/

Ik vind drop lekker en chocolade lekker. Maar die combinatie samen doet mij echt gruwelen. Ik vind het niet lekker

hannelot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 10:46

ElfBeau_067 schreef:
kanjerroos schreef:

Het is heel lekker!

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 11:01

Ik ga het binnenkort uitproberen! Volgens mij heb ik het ook een keer thuis zien liggen maar ik denk dat dat op is.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 11:20

grappig dat er fans zijn van rood. Die gooi ik gewoon weg...ik eet alleen oranje en geel. Alle andere kleuren moeten gelijk weg. Dat doe ik ook met Engelse drop. Ik eet daar zelfs oranje niet van. Alleen geel en wit en de spikkeldingen.

Mijn vader en zus zijn ook gek op die frambozen die we dus allemaal bestellen. Mijn zus eet alleen de rode, ik eet alleen de zwarte en mijn vader maakt het weer niets uit.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 11:27

daffodil schreef:
grappig dat er fans zijn van rood. Die gooi ik gewoon weg...ik eet alleen oranje en geel. Alle andere kleuren moeten gelijk weg. Dat doe ik ook met Engelse drop. Ik eet daar zelfs oranje niet van. Alleen geel en wit en de spikkeldingen.

Mijn vader en zus zijn ook gek op die frambozen die we dus allemaal bestellen. Mijn zus eet alleen de rode, ik eet alleen de zwarte en mijn vader maakt het weer niets uit.

Dat is grappig! Als we oranje niet als eerst eten liggen ze bij ons na een maand of drie nog steeds in de zak :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 11:30

Coco4life schreef:
BloemBloem schreef:

Die zijn ook zo lekker, BloemBloem je hebt gelijk rood het lekkerst, oranje het minst.
Oranje vind ik ook gewoon bij al het snoep niet lekker, en rood is altijd het snelst op :') :j .
Misschien moet ik ook maar gaan sorteren +:)+ .

Oh lachen, ik heb juist helemaal geen voorkeur, vind ze allemaal even lekker! :)) Ik doe bij die zoet-zuur zak wel vaak eerst de meeste zoete eruit halen, want de zure vind ik het lekkerst en dan bewaar ik het beste voor laatst :D