Welk product moet terug komen in de supermarkten?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hmetwn

Berichten: 121
Geregistreerd: 16-08-17
Woonplaats: the nether

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 23:49

amandananana schreef:
Grote schuimblokken van Haribo..


Ik wou die net zeggen! Ik heb die zo veel gegeten toen ik klein was, en trouwens, als ik ze nog kon vinden zou ik ze net zoveel eten. Ik mis ze ;(

Edit: Die tattoo kauwgom bedenk ik mij opeens! Die in die rode pakjes! Niet echt lekkere kauwgom, maar de tattoo's waren wel altijd leuk :j

Lieke

Berichten: 11357
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Re: Welk product moet terug komen in de supermarkten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 00:02

Milka witte chocolade koekjes (zoals de scholiertjes). En caramel slagroom vla.
En de AH smeerbare roomboter, de huidige variant is lang niet zo lekker.

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 00:15

Boras schreef:
pmarena schreef:
Die langwerpige ovale roze-rode plastic bakken kersen-bavaroise van een jaar of 25 geleden....


Bij mijn ex-schoonouders aten op feestdagen altijd bavaroise pudding uit de supermarkt. En ik was er gek op :9 :9 :9

Ik meen me te herinneren dat er ook een roze variant van was. Maar wij aten de licht bruinige variant. Ik weet alleen niet meer hoe die smaak heette.

Hebben we het over dezelfde pudding in verschillende smaken? :D


Misschien wel :j Het was echt bavaroise (dat luchtige weet je wel) en was er volgens mij in 3 smaken, bij de Edah destijds nog. De roze was de allerlekkerste, dat was die kersensmaak met stukjes kers er in :Y) <3

En er was een lichtbruine, dat was capuccino volgens mij. En dan nog een derde.....maar die weet ik niet meer. Maakte voor ons ook niet zoveel uit, die andere 2 smaken vonden we weinig aan :P

Boras
Berichten: 9997
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 00:27

pmarena schreef:
Boras schreef:


Bij mijn ex-schoonouders aten op feestdagen altijd bavaroise pudding uit de supermarkt. En ik was er gek op :9 :9 :9

Ik meen me te herinneren dat er ook een roze variant van was. Maar wij aten de licht bruinige variant. Ik weet alleen niet meer hoe die smaak heette.

Hebben we het over dezelfde pudding in verschillende smaken? :D


Misschien wel :j Het was echt bavaroise (dat luchtige weet je wel) en was er volgens mij in 3 smaken, bij de Edah destijds nog. De roze was de allerlekkerste, dat was die kersensmaak met stukjes kers er in :Y) <3

En er was een lichtbruine, dat was capuccino volgens mij. En dan nog een derde.....maar die weet ik niet meer. Maakte voor ons ook niet zoveel uit, die andere 2 smaken vonden we weinig aan :P


Jaja! Het was de cappuccino! :D Heerlijk met een flinke klodder verse slagroom. Ik zou er bijna een moord voor doen.
Laatst bijgewerkt door Boras op 18-03-22 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

fohadie
Berichten: 4353
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 00:30

Sommige producten die hier opgenoemd worden denk ik: dat is toch nog gewoon te verkrijgen? Maar misschien niet overal?

Zoals de dropspekken, wybertjes en kabeldrop?

Ik mis de zwart-wit ufo,s. De gekleurde zure bestaan nog steeds maar de zwart-wit wordt niet meer gemaakt. Zelfs niet meer verkrijgbaar in de Efteling. Iemand die ze wel kan vinden ben ik eeuwig dankbaar.

Boras
Berichten: 9997
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 01:06

Boras schreef:
pmarena schreef:


Misschien wel :j Het was echt bavaroise (dat luchtige weet je wel) en was er volgens mij in 3 smaken, bij de Edah destijds nog. De roze was de allerlekkerste, dat was die kersensmaak met stukjes kers er in :Y) <3

En er was een lichtbruine, dat was capuccino volgens mij. En dan nog een derde.....maar die weet ik niet meer. Maakte voor ons ook niet zoveel uit, die andere 2 smaken vonden we weinig aan :P


Jaja! Het was de cappuccino! :D Heerlijk met een flinke klodder verse slagroom. Ik zou er bijna een moord voor doen.


Ik heb het, destijds super irritante, ster spotje teruggevonden

https://m.youtube.com/watch?v=r0SWIMZRASg

Geen kersen variant.

Lisewiesje

Berichten: 371
Geregistreerd: 09-08-09
Woonplaats: Ergens in Overijssel

Re: Welk product moet terug komen in de supermarkten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 01:17

Salmiak paaltjes, zoiezo de smaak van salmiak vroeger. Vind de salmiak van tegenwoordig echt niet meer lekker.

Willemiens

Berichten: 953
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 02:38

Albert Heijn, if you’re reading this;
Vegetarische boomstammetjes :j

Texas02

Berichten: 4791
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 04:05

Dusja1 schreef:
Knorr wereldgerechten kip jambalaya! Hier mag je me echt voor wakker maken *\o/*


Ja, die inderdaad! En Tarly van Honig. De Tarly zelf is nog steeds te koop maar de mix ervoor niet meer en die was zó lekker! En ik weet niet meer welk merk, maar vroeger had ik wel eens Mexicaanse wraps, gewoon kant en klaar die alleen nog in de oven moesten. Die waren ook zo lekker en ineens niet meer verkrijgbaar! En zoals op pagina 1 genoemd de bananenpoeder, volgens mij van Nesquik. Eerst had Duitsland het nog, maar nu ook niet meer..

Muga

Berichten: 2090
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Welk product moet terug komen in de supermarkten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 07:11

De optimel kwark met Magere yoghurt in koffie smaak! Eigenlijk gewoon mokka smaak, maar echt zo lekker!!

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 07:32

Muga schreef:
De optimel kwark met Magere yoghurt in koffie smaak! Eigenlijk gewoon mokka smaak, maar echt zo lekker!!


Hier mis ik de yoghurt van het merk Kri Kri met koffiesmaak. Wordt nog geproduceerd volgens de website van Kri Kri, maar is in geen enkele supermarkt hier in de regio nog te vinden. Die van Optimel heb ik een tijdje ter vervanging kunnen kopen, maar ook die is nergens nog verkrijgbaar.

En de Thaise vegetarische burgers die ze vroeger bij AH verkochten zijn helaas ook uit het assortiment. Bij de Carrefour hadden ze vroeger ook lekkere vegetarische burgers met prei en granen. Tegenwoordig moeten alle vegetarische burgers er blijkbaar uit zien als vlees, ruiken als vlees en smaken als vlees :r

deksel

Berichten: 3840
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Welk product moet terug komen in de supermarkten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 07:57

Een paar jaar terug heeft de Lidl het receptuur van de paprika ribbelchips veranderd. En ik mis de chips die ze voorheen altijd hadden ZO erg. Dat was echt de lekkerste chips ooit. De chips die ze nu hebben smaakt echt lang niet zo lekker.

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 08:06

Boras schreef:
Boras schreef:

Jaja! Het was de cappuccino! :D Heerlijk met een flinke klodder verse slagroom. Ik zou er bijna een moord voor doen.


Ik heb het, destijds super irritante, ster spotje teruggevonden

https://m.youtube.com/watch?v=r0SWIMZRASg

Geen kersen variant.


Haha, ik denk dat ze die lekkerste variant geheim hielden, lekker alles voor zichzelf _O-

Goh ik wist eigenlijk niet (meer?) dat het gewoon van Mona was, inclusief dat "Baravois" spotje want dat herinner ik me nog wel.

Ik heb ook even gezocht, en hier staat hij er wel tussen :9
In het jaar 1980 :)

Afbeelding

https://www.mona.nl/ons-verhaal

Nu begin jij zeker te watertanden gezien die bruine zo mooi gepresenteerd ligt :))

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 08:13

deksel schreef:
Een paar jaar terug heeft de Lidl het receptuur van de paprika ribbelchips veranderd. En ik mis de chips die ze voorheen altijd hadden ZO erg. Dat was echt de lekkerste chips ooit. De chips die ze nu hebben smaakt echt lang niet zo lekker.


Jammer is dat hè als dat gebeurt.... dat vind ik van Croky, die kleine zakjes waren vroeger hartstikke lekker, maar op 1 of andere manier smaken die chippies van Croky nu steeds zo oud / muffig...beetje taai ofzo...? Terwijl ze dan gewoon net uit de winkel komen en echt nog niet aan de datum zijn.....

BelgenGek

Berichten: 2285
Geregistreerd: 28-05-06
Woonplaats: @ midden drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 08:25

Winner Taco ijsjes, te lekker!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34878
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 08:49

Ik zag ergens punica voorbij komen. Nu heb ik meteen dat liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd. In Duitsland kun je het volgens mij nog kopen.

kamsel
Berichten: 3429
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:02

Ik dacht dat de mona bavarois in ananas, cappuccino en aardbei was?

De bananen milkshake poeder van Nesquik zou via Bol.com te bestellen moeten zijn..

Ik mis de Lipton sun vanille thee. Maar hopelijk heb ik daar de vervanger voor gevonden ook van Lipton, die heb ik gister besteld..

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:05

SusanH schreef:
Ik zag ergens punica voorbij komen. Nu heb ik meteen dat liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd. In Duitsland kun je het volgens mij nog kopen.


Kom ik nooit ;(

Kinke

Berichten: 20620
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Welk product moet terug komen in de supermarkten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:39

Voor de Croky paprika liefhebbers, de Action heeft kleine zakjes met Croky ribbel paprika, die zijn super!
Ff testen dus :D

JudithGigi

Berichten: 4340
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:50

StalNollie schreef:
JudithGigi schreef:

Omg ja! En die hele chup a chup milky collectie _/-\o_


Die bestaat gewoon nog
https://www.candyxl.com/chupa-chups-milky-lolly-s.html


Klopt, maar ik zie ze niet meer in de supermarkt oid. Alleen bij de Makro in een mega verpakking of inderdaad online

JudithO

Berichten: 7121
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:50

Bungel stroop, maar dan niet de oranje maar de groene! Was volgens mij met kaneel, maar dat spul was echt zoooooo goddelijk lekker...

Verder de rode pestosaus van Honig.

StalNollie

Berichten: 9251
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:50

De echte chocomelk poeder zakjes. (om zelf warme choco te maken) Daar kwam dan ook zo'n echte schuimlaag op. Waren alleen bij de makro/sligro te koop

Lay_D

Berichten: 3721
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:59

tones schreef:
Ik mis de Raak vruchtensiroop met peer.


Bedoel je deze?

Afbeelding

Die verkoopt de Plus.

Denise
Berichten: 5099
Geregistreerd: 30-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 10:00

Franbozen droomijs van Hertogh en die plastic buisjes met gekleurde suiker die je vroeger standaard in je zakje snoep bij de avondvierdaagse kreeg :D


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Denise op 18-03-22 10:06, in het totaal 2 keer bewerkt

tones

Berichten: 5297
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 10:05

Lay_D schreef:
tones schreef:
Ik mis de Raak vruchtensiroop met peer.


Bedoel je deze?

[ [url=m/3tvVxK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die verkoopt de Plus.


Thanks!
Eens even kijken of er een Plus in de omgeving is.