Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:MeMar schreef:Wat een mooi project, ik volg graag!
Wij hebben een weide die we ooit wat willen gaan aankleden, dus ik doe maar al te graag wat inspiratie op
Leuk dat je volgt
Ben benieuwd wanneer jij je voedselbos gaat aanleggen
Marcella schreef:MeMar en betreffende fruitbomen/struiken kan je soms ook gratis ophalen via marktplaats/Facebook. Omdat ze anders vernietigd worden wat zonde is.![]()
Let op is verslavend.
Heb zelf nu diverse bomen staan op een te klein stukje.
Marcella schreef:MeMar en betreffende fruitbomen/struiken kan je soms ook gratis ophalen via marktplaats/Facebook. Omdat ze anders vernietigd worden wat zonde is.![]()
Let op is verslavend.
Heb zelf nu diverse bomen staan op een te klein stukje.
MeMar schreef:Hoppatee! Die gele framboos zag ik ook ergens voorbij komen, nog nooit van gehoord..
Ik zag op marktplaats bij ons in de buurt gratis af te halen Aardpeer planten.. iemand ervaring mee?
pmarena schreef:Ja daarom, nu al het werk er voor ondernemen en dan nog een dode boom / struik vind ik al helemaal zonde![]()
Zo rond oktober maar weer eens verder kijken. Zou wel leuk zijn voor het mini-voedselbosje dat ik in gedachten heb. Maar nu eerst maar eens de moestuin-onderlaag verder afmaken. En ruimte overhouden voor wat fruit daarin. Ik wil graag schaduw van fruitbomen op verschillende plekken maar weet eigenlijk ook nog niet goed hoe dat te voorzien.
Heb je wellicht nog een tip voor een goede kweker die echt super gericht advies kan geven qua wat voor soort fruit op welke plek planten zeg maar...?