Op geen enkele manier, als ik het alleen al ruik. Alle overige paddestoelen ook trouwens.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
of een glas melk
en geen orgaan vlees o.a. lever, hart, niertjes, foie gras, paté, bloedworst, milt, long, testikels, tong, snuit, pens, maag, hersenen en kalfszwezerik 
.

Anoniem schreef:Ik zie sommige mensen dingen noemen waarvan ik denk hmzzz...
Vis, orgaanvlees, (geiten)kaas. Het zijn dat dingen waar echt zo veel soorten en smaken in zijn. Het is dan toch meer een wil ik niet dan een lust ik niet?
Ik ben gek op een broodje halfom (gelardeerde varkenslever en pekelvlees) maar ik griezel van kippenlevertjes.
Ik heb een rare, ik ben gek op sushi en rijstevlaai. Maar ik eet géén losse rijst of nasi, die korreltjes in mijn mond brrrrrrr naar gevoel.
Mosselen en andere schaal en schelpdieren ook niet. Om het mondgevoel, de structuren staan me niet aan. Kleine Hollandse garnaaltjes vind ik heel soms wel weer heel erg lekker.
Oh en ik hou van spruitjes! En van lof!
Ben dan ook al vanaf mijn 9e ongeveer vegetariër. Deels ideologie, maar overgrote deel omdat ik ontzettend veel vlees/vis echt niet wegkreeg.
). Toen ik ouder werd begreep ze dat ik het echt niet weg kon krijgen en hoefde ik het niet meer te eten.