Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Toch grappig dat mensen elke week patat of pizza ongezond vinden maar vervolgens wel meerdere zakjes instant noodles weg werken. Nooit gekeken hoeveel zout en calorieën daar in zitten zeker?
Sodera schreef:Serieus.... hoe doen mensen het die nooit eten afhalen/fastfood eten??
Wij hebben toch minstens 1 tot 2 keer per week dagen dat we of veel te laat thuis zijn om fatsoenlijk te koken (lees ik ben het echt té zat als ik rond 8 uur thuis kom van de zaak) of hebben ong 30 min om te koken/eten tussen afspraken ‘s avonds....
Lestrange01 schreef:Froukje schreef:Toch grappig dat mensen elke week patat of pizza ongezond vinden maar vervolgens wel meerdere zakjes instant noodles weg werken. Nooit gekeken hoeveel zout en calorieën daar in zitten zeker?
Nou qua calorieën valt dat heel erg mee, een zakje noodles van mama of yumyum zal zo rond de 300 calorieën zitten. Dat is een kleine maaltijd of een grote snack. Terwijl de gemiddelde pizza al snel naar de 900 gaat.. dat is best veel voor 1 maaltijd, zeker als je daarnaast ook nog je gewone ontbijt, lunch en snacks eet.
Dat neemt niet weg dat beide ongezond is! Maar daarbij komt wel dat veel mensen groente of ei vers toevoegen bij noodles terwijl pizza zo opgegeten wordt
Froukje schreef:Toch grappig dat mensen elke week patat of pizza ongezond vinden maar vervolgens wel meerdere zakjes instant noodles weg werken. Nooit gekeken hoeveel zout en calorieën daar in zitten zeker?
Goof schreef:Coentjuh schreef:Wat eten sommigen van jullie weinig friet![]()
Zonde haha..
Hier 1x per week, heel af en toe 2x
Rest van de week altijd netjes gezond hoor!
Ik verbaas me er juist over dat er zoveel patat en ander fastfood gegeten wordt.
Ik vind het ook echt niet lekker
Sodera schreef:Serieus.... hoe doen mensen het die nooit eten afhalen/fastfood eten??
Wij hebben toch minstens 1 tot 2 keer per week dagen dat we of veel te laat thuis zijn om fatsoenlijk te koken (lees ik ben het echt té zat als ik rond 8 uur thuis kom van de zaak) of hebben ong 30 min om te koken/eten tussen afspraken ‘s avonds....
Coentjuh schreef:Goof schreef:
Ik verbaas me er juist over dat er zoveel patat en ander fastfood gegeten wordt.
Ik vind het ook echt niet lekker
Ojee ik had Goof ooit op fastfood getrakteerd tijdens die fotoshoot toenhaha...
Sheran schreef:Ze hadden aan mij ook wel een vreemd kind denk ik, ik vond patat en pannenkoeken allebei totaal niet lekker, daar deed je mij geen plezier mee (tot groot verdriet van mijn vader)