Trouwens.. Praxis heeft die trapsgewijze moestuinen in de aanbieding voor 10 euro.
Zoiets zeg maar:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Qerty schreef:Dankjewel! Haha, het is allemaal nog een beetje geïmproviseerd.
Zo'n trapsgewijze moestuinbak was ik van plan zelf te gaan bouwen, maar voor 10 euro bespaar ik mezelf graag die tijd en zal aan materiaal op meer uitkomen denk ik.
Heb je ze zelf bij de praxis zien staan? Ik kan namelijk niets terugvinden in de online folder of op hun site.
. Ik ga er morgen echt mee aan de slag, vandaag de bak in elkaar gezet.
Joolanda schreef:https://www.praxis.nl/tuin-buitenleven/moestuin/kweektuinen/g606/
Heb ze net op de site gevonden voor 39,99
Vanaf Vanavond is het online wel 21% korting, morgen tussen 9 en 12 in de winkel.
Fee_ schreef:Ik heb gister deze gemaakt. [ [url=m/OYZk2Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onderste bak is 90x60, die daar boven is 90x30 en die daarboven zijn 45x15.
Kan je de makkelijke moestuinmix ook bij een tuincentrum kopen?
Edit:ik heb het al gevonden!

@#$%^&*(
Slakken. Ga dus maar flink in slaan aan slakke korrels/bloedmeel en koperband. Mijn moestuintjes zijn geen Macd voor slakken.
Helaas mag ik door kijkoperatie niet zelf bakken te maken/te halen (die bakken omhoog tegen de muur is mooi
) de komende 2 weken.
Moet "rustig" aandoen. Hoe kan dat met dit weer en tuinkriebels? 
Groeide een douglassparretje in. Deze was 4 m. Als je de top er met een meter uitknijpt groeien ze niet hoger.
aikon schreef:Hier ook de eerste plantjes boven ennnnnnnnnnn weer weg@#$%^&*(
Slakken. Ga dus maar flink in slaan aan slakke korrels/bloedmeel en koperband. Mijn moestuintjes zijn geen Macd voor slakken.
![]()
Mooie bakken komen voor bijHelaas mag ik door kijkoperatie niet zelf bakken te maken/te halen (die bakken omhoog tegen de muur is mooi
) de komende 2 weken.
Moet "rustig" aandoen. Hoe kan dat met dit weer en tuinkriebels?