bobje26 schreef:Willeke_ schreef:...
Jouw redenatie laat me het echt serieus anders inzien. Ik eet geen vlees en vind het altijd raar dat mensen dan ineens kangoeroe of gans moeten eten met kerst. Maar als je het zo uitlegt, klinkt het wel een stuk logischer. Ik eet al jaren geen vlees meer, dus mijn visie is er best door veranderd. Ik vind kerst best wel een vreetfestijn en als mensen zich dan volproppen met vlees (ongeacht welk dier, het heeft er wel voor geleden) vind ik dat nou niet echt een vredige kerstgedachte zeg maar
Maar laten we niet teveel afwijken van het onderwerp
Haha nou ik snap op zich wel dat je het raar vindt, want niet iedereen eet altijd de luxere vleesjes. En inderdaad, die mensen die zich kapot schransen aan alles vind ik ook verschrikkelijk.![]()
Ontopic, welke kaasfondue gebruik jij of maak je zelf een combinatie, en wat gebruiken jullie om te dippen?
Ik ben ook niet zo'n vegetariër die andere mensen het opdringt ofzo hoor. Zolang je maar bewust bezig bent met wat je koopt en zeker met wat je weggooit.
Je gaat er gewoon heel anders naar kijken als je het niet meer eet. Die karren vol met gourmetpakketten.. Verbaas me daar ieder jaar weer over.
We hebben zo'n familierecept voor de kaasfondu waar echt niks tegenop kan! Iedereen die mee-eet is enthousiast als ze het proeven. Als er interesse is, kan ik hem evt hier wel delen.
We dippen verschillende groentes maar het lekkerst blijft altijd vers stokbrood.

Nee die vind ik ook niks haha.

)
) met lekkere soorten vis, wat Franse kaasjes en salade zodat iedereen kan pakken waar ie zin in heeft.