Mijn man doet (meestal) de boodschappen en hij kookt, ik bepaal wat we eten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Hij lust alles dus dat is makkelijk. En koken ongeveer evenveel ieder 3 of 4x per week. Als ik bvb tot 19:00 werk kookt hij en als ik vrij ben kook ik.
Alleen een paar familie-recepten maak ik. En ik moet altijd controleren of de pasta/rijst/aardappelen/groentes gaar zijn
Rebel_Jits schreef:Mijn vriend kookt bijna altijd. Hij heeft een opleiding horeca gehad en kan vrij goed kokenAlleen een paar familie-recepten maak ik. En ik moet altijd controleren of de pasta/rijst/aardappelen/groentes gaar zijn
![]()
Qua menu kiezen we samen. Soms wil ik A en hij B, dan maken we beide![]()
Boodschappen doen we vaak samen. Meestal voor 1 dag, soms voor een paar dagen.
(Ik lust trouwens ook geen patat, pizza etc. dus dat scheelt)
Ik heb geen vriend maar als ik er een zou hebben; no way dat ik alle dagen kook überhaupt, laat staan dat meneer dan ook nog gaat bepalen wat. Dan kookt ie zelf de helft van de keren en dan mag ie het bepalen. __Sannne schreef:Rebel_Jits schreef:Mijn vriend kookt bijna altijd. Hij heeft een opleiding horeca gehad en kan vrij goed kokenAlleen een paar familie-recepten maak ik. En ik moet altijd controleren of de pasta/rijst/aardappelen/groentes gaar zijn
![]()
Qua menu kiezen we samen. Soms wil ik A en hij B, dan maken we beide![]()
Boodschappen doen we vaak samen. Meestal voor 1 dag, soms voor een paar dagen.
Doe je dan elke dag boodschappen? Wordt dat niet heel duur?
Hier doen we 1/2 keer per week boodschappen, maar halen zo nu en dan iets kleins tussendoor (bijv komkommer). De supermarkt ligt op nog geen twee minuutjes lopen + we komen er beide langs als we van werk naar huis lopen.

Ayasha schreef:__Sannne schreef:Doe je dan elke dag boodschappen? Wordt dat niet heel duur?
Hier doen we 1/2 keer per week boodschappen, maar halen zo nu en dan iets kleins tussendoor (bijv komkommer). De supermarkt ligt op nog geen twee minuutjes lopen + we komen er beide langs als we van werk naar huis lopen.
Waarom zou dat duurder zijn?
Producten blijven dezelfde prijs....

In het weekend bepalen we samen.
).
met een beetje zelfdiscipline ben je niet duurder uit denk ik
niemand is een moeilijke eter.