Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeMolenhoek schreef:Je hebt gezonde en slechte calorieën. Mijn tussendoortje met yoghurt, fruit en noten draait al gemakkelijk rond de 700 calorieën. Stuk fruit en reep is al 900 calorieën, met ontbijt 1200 en avondmaal makkelijk 1800 en toch val ik vlot af. Hoe? Omdat jou lichaam de gezonde calorieën van noten omzet in energie en die van een hamburger in vet.
). Natuurlijk is het voor je gezondheid wel beter om niet elke dag bij de Mac te zitten, dat lijkt me logisch. Maar voor het afvallen maakt het niks uit. DeMolenhoek schreef:Je hebt gezonde en slechte calorieën. Mijn tussendoortje met yoghurt, fruit en noten draait al gemakkelijk rond de 700 calorieën. Stuk fruit en reep is al 900 calorieën, met ontbijt 1200 en avondmaal makkelijk 1800 en toch val ik vlot af. Hoe? Omdat jou lichaam de gezonde calorieën van noten omzet in energie en die van een hamburger in vet.
Ik vind ook apart. Maar zij adviseerde ook tussendoortjes om de motor aan het branden te laten. Dat is ook niet perse iets waar ik in geloof, maar goed herbalife is ook meer bedoeld om bewust te worden van je eetpatroon. Dus we proberen het vooralsnog even. "t was gratizz dus geen man overboord
DeMolenhoek schreef:Gho, dan zijn mijn dokter en begeleider flink mis, en die hebben er toevallig voor gestudeerdIn jou theorie zou ik ook moeten aankomen en dat doe ik niet, integendeel.
.