Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
berthe schreef:Iolanthe schreef:Deze is wat snijwerk, maar wel allemaal in 1 panen heel lekker
http://www.lekkerensimpel.com/griekse-t ... -met-feta/
Die had Prince ook al geplaatst en ik twee keer geprobeerd om dit te maken. Een keer met surinaamse rijst, maar toen was na drie kwartier de rijst nog niet gaar en daarna nog een keer met risottorijst maar ook dat duurde veel langer dan in het recept staat. Wat ik fout doe? Geen idee. Of moet het met nog een andere rijstsoort?

berthe schreef:Iolanthe schreef:Deze is wat snijwerk, maar wel allemaal in 1 panen heel lekker
http://www.lekkerensimpel.com/griekse-t ... -met-feta/
Die had Prince ook al geplaatst en ik twee keer geprobeerd om dit te maken. Een keer met surinaamse rijst, maar toen was na drie kwartier de rijst nog niet gaar en daarna nog een keer met risottorijst maar ook dat duurde veel langer dan in het recept staat. Wat ik fout doe? Geen idee. Of moet het met nog een andere rijstsoort?
Ir111 schreef:berthe schreef:
Vanavond gegeten, vond het snijwerk wel meevallen. Gemaakt met gewone snelkookrijst. Erg lekker. Zal nog eens het recept nakijken want ik vond het ERG veel voor 2 personen...![]()
edit: hmmm, ik een halve prei meer en 200 gr meer tomatenfrito. Maakt niet uit, heb ik morgen ook nog wat. Lekker.
), ik gooi erin waar ik zin in heb, soms nog met een restje van de vorige dag zoals gegrilde groente o.i.d. Ligt er maar net aan wat er in de koelkast ligt.
Blijf wel altijd een beetje in de mediterraanse keuken met mijn variaties. Grieks/Italiaans/Frans. 
. Snelle en makkelijke hap
. Of wraps! In 1 pan verschillende groentes bakken en de wraps verwarmen in de oven. Snel maar lekker
Sheran schreef:Ik heb er nog een! Rijstsalade! Gegeten vorige week tijdens een picknick in Annecy, met wat Franse vrienden.
Kook witte rijst, en gooi er mais, kikkererwten, doperwten en stukjes tomaat doorheen. Van alles ongeveer evenveel. Roei er daarna een paar eetlepels mayonaise doorheen. Heerlijk en heel snel en makkelijk.
.