anne_bento schreef:Thesserd schreef:Brood laten staan is voor mij echt geen optie. Ik ben een echte brood eter, het liefst alleen maar brood, ook ipv groenten bij het avondeten
Brood zonder suikers zou wel weer een optie zijn dan voor mij. Ik eet 4 plakken brood op een dag. 'S ochtends ontbijt met ontbijt drink (pure mix van fruit en de sappen daarvan) en een banaan.
Mijn doel is om producten waar onnodig suikers in zitten te vermijden. En blikjes energy en rosé bier iig door de weeks laten staan
Ik ben ook echt een brood eter en kon voorheen zo 6 sneetjes brood op. Ik wilde ook niet helemaal van het brood af dus haal nu echt zuurdesembrood bij de bakker (dus niet bij de supermarkt, dat is onzin). Dit brood is ontzettend lekker, en stevig, met 2 sneetjes zit je gewoon vol voor de rest van de middag. Geen grote suikerpieken dus geen honger na 2 uur, en nog lekker ook!
Oeh da's wel interessant. Bakker hier in de buurt heeft dit:
http://www.groot-koerkamp.com/page/6086
Dat zal ik dan eens moeten proberen

) Ik heb inderdaad naar de schuilnamen van suiker gekeken maar als je niks uit pakjes etc koopt heb je dat probleem ook al niet.
Wel Zero dat dan weer wel