Groente tas, Vita tas, hello fresh?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Groente tas, Vita tas, hello fresh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 09:00

Ligt misschien aan de prijs van de gebruikte ingredienten? Stuur ze een berichtje, is volgens mij wel een organisatie die het wel wil uitleggen waarom of blij is met feedback?

Ik twijfel even of ik de komende weken door ga met boxen proberen van de verschillende aanbieders , beetje druk met hypotheek geneuzel en huis ibpakken( en langzaam aan voorraad opmaken .

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 09:33

Misschien zijn het kostbare ingrediënten als je twee maaltijden ontvangt en is het goedkoper qua inhoud bij drie maaltijden?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:22

Ik vond dat er deze week wel heel veel appels in de fruitbox zaten.
Heb dus maar twee taartjes gebakken en compote gemaakt voor in de diepvries.
Je moet wat :+

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 17:10

Ik heb de boxen om de week in huis.
Dus even geen idee.
Wij eten dus 1 week box en de andere week "ouderwetse" maaltijden.
Maar had dus twee weken terug heel weinig in de koelkast zitten, kwam ik achter na inspectie.
En geen zin om na het werk nog boodschappen te doen.
Bedacht dat we nog een zeer makkelijk en snel recept hadden liggen.
En de die ingredienten heb ik altijd wel in huis liggen.
Pasta, eieren, spekjes en kaas. Tomatensalade erbij, klaar.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 17:48

Jeej, ik heb ook sinds een week de hello fresh box. Ben tot nu toe erg tevreden maar we hebben er pas 3 maaltijden van gegeten. De maaltijden zijn in elk geval lekker, de porties zijn groot genoeg en de recepten zijn simpel en goed uitgelegd. De bezorging was ook perfect op tijd.

Met de 5-maaltijdenbox zijn wij 10,- per dag kwijt voor 2 personen, dus 5 euro per persoon per dag. Vind ik erg goed te doen. Scheelt ons heel veel tijd (zoeken naar recepten, inspiratie, boodschappen doen etc.) en we zijn bijna niet meer kwijt dan normaal. :)

Voordeel is wel dat wij beide erg makkelijke eters zijn, alles lusten en alles wel een keer willen proberen. Scheelt wellicht. :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 09:45

Ja je kan makkelijk goedkoper boodschappen doen, maar het is toch het gemak, de originaliteit waar je voor betaalt, en dan het allemaal goede, verser producten zijn. En scheelt wel zoek en nadenk werk ja, en lekker bezorgd. Ik vind het ideaal, doe het zo om en om, beetje afhankelijk van hoeveel ik thuis ben in een week. Betaal graag voor goed, gezond, en gemak. :D

Ik vond deze week de zoete aardappel, pastinaak echt heerlijk! En de pompoenravioli ook. Heb je die al gehad Nelleke?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 02:18

Is er hier nog iemand die ik blij kan maken met een voordeelkaart van Hello Fresh?

20 euro cadeau:
- minimale afname 2 maaltijdboxen
- geldt niet bij proefbox en fruitbox
- geldig bij eerste bestelling van box
- nog ongeveer 45 dagen geldig

Misschien handig als er iemand sowieso van plan was te halen, dan wil ik het graag opsturen.
Kreeg zo een kaartje en moest aan het topic denken. :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 10:26

Gisteren de postelein zomerstampot op, mjammmm!!!!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 10:29

Me too! De worstjes van Brandt&Levie zijn echt goddelijk :9

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 10:29

Hebben jullie kassa gezien?
Daarin zijn alle boxen getest en Hello Fresh kwam (zoals ik al verwachtte :o ) niet zo heel goed uit de bus.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 10:30

Ja die worst was heerlijk! En heb nu nog een restje mee als lunch :D

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 10:35

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 10:41

Oh leuk die test.

Ik heb HF weer een tijdje stopgezet en nu ga ik de Beebox uitproberen. :Y)

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 11:33

Ik kan het item van Kassa op dit moment niet terugkijken. Ben wel benieuwd waarom HF niet positief uit de test kwam?

Beebox wil ik ook nog wel eens proberen, maar die bezorgd nog niet bij mij in de buurt.

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 16:18

Ik heb net de Hello Fresh box besteld! Ben benieuwd :)

Als iemand nog korting wil krijgen op een box, stuur even een PB dan heb ik een kortingscode!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 16:22

Leuk! Ik krijg nu als het goed is de 4e hello fresh box. Ik ben nog steeds fan maar ik begin wel steeds minder gecharmeerd te worden van het feit dat er veel gerechten met koriander (vinden veel mensen echt heel vies, waaronder ik) en gember zijn. Gember vind ik lekker, alleen begint het me inmiddels een beetje de neusgaten uit te komen. We hebben tot nu toe elke hello fresh box flinke hoeveelheden gember ontvangen… Mehhh

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 10:27

Ja dat is wel irritant. Vind het beide wel lekker maar het hoeft niet elke keer, en veel mensen vinden het echt niet lekker nee, koriander.

Ik heb nu the Beebox! Goedkoper dan HF, die is 34 voor 1p, deze 30 voor 2p. Heb de XL2 box. Zitten ook wat andere dingen in, zoals een grote fles sap, brood, aardbeien en appels! Dus dat is wel leuk.
Verder heel veel groenten, maar geen 'gepaste' recepten, dat vind ik wel lastig want je moet nog wel wat dingetjes bijkomen, en heel goed puzzelen om alles te gebruiken in een week! ben bang dat ik wat groenten niet red om te gebruiken. En vind de recepten wel heuul 'groen'. Gister spinaziegnocci met blauwschimmelkaas gemaakt, dat was wel heel lekker! Dus het heeft weer plussen en minnen toch HF. Ze belden wel netjes na na de eerste levering, hoe het was gegaan!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:50

Vandaag heerlijk gebakken zalmfilet met gegrilde groente en krieltjes in de schil gegeten. Dit recept was met koriander maar ik heb de koriander vervangen voor verse bieslook en dat was ook heerlijk.

Zo erg is het dus niet maar ik vind het wel irritant. :+

Klinkt ook goed die Beebox, alleen ik vind het dan weer vervelend dat ik zelf helemaal moet puzzelen om alles te gebruiken en toch nog weer naar de supermarkt moet om de maaltijden compleet te maken. Dat vind ik echt een groot voordeel aan de hello-fresh box. Verder zijn de recepten wel gevarieerd en naar mijn gevoel aardig gebalanceerd. Ik heb weinig tot niets over (laatst een paar stengels paksoi maar verder niks) en dat vind ik heel fijn.

Ook fijn vind ik dat de kruiden allemaal worden meegeleverd, al zou ik het ook niet erg vinden om bepaalde dingen zelf toe te voegen zoals knoflook en ui, heb ik toch altijd wel in huis. Maargoed, dat het er nu altijd bij zit vind ik prima.

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 19:11

Ik heb net de eerste Hello Fresh maaltijd gegeten, lente stampot met kabeljauw. Normaal gesproken ben ik helemaal niet van de stampot, maar deze was erg lekker! Dit vind ik dan ook erg leuk aan de box, er zitten recepten in die ik zelf niet 1,2,3 zou kiezen. Na één maaltijd ben ik dus nog erg tevreden, ik ben benieuwd naar de volgende maaltijden :)

Als iemand nog een code wil, jij en ik krijgen dan korting en een leuk Hello Fresh schort bij de bestelling van een orginal box

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:20

Iemand hier interesse in een cadeau kaart van 20 euro van Hellofresh? Hebben hem gekregen maar doen er niets mee. Ik kan de code dan ff pben. :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 09:32

Nou, Hello Fresh dus uitgeprobeerd, toen de Beebox.

En nu in Juli heb ik twee keer 'De Krat' besteld. :D

En dan later nog een keer de Streekbox denk ik, en dan evt. nog wat anders

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:16

hellofresh ben ik inmiddels klaar mee, te veel eenzijdig qua smaken
maar ook irritant met langdurig op pauze zetten, kan max twee maanden en dan vergeet je al snel wanneer hij ook al weer gaat lopen...
zit je opeens met een box als je in het buitenland zit :+
op zich is dat eigen verantwoordelijkheid, maar de communicatie was ook niet echt je van het over dat geval.

als we straks verhuisd zijn de streekbox maar weer eens proberen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:47

Hoelang heb je die hello fresh box gehad sonja?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 00:47

Voor de pauze een keer of 6 en vorige week weer. Maar ik kom of gember/citroen smaken tegen of chilli's
Dan heb ik liever de vitatas met puur een stapel groentes en zelf meer verzinnen. Geeft meer variaties in smaak. ;)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 08:58

Ja, in elke box zit gember, koriander en rode peper. Dat vind ik wel echt storend. Maargoed, je kan op zich wel een eigen draai aan een recept geven en een ander kruid gebruiken.