studenten recepten en ideen! laten we elkaar helpen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:39

Dan zou ik je reactie zelf toch eens terug lezen en twee keer denken voordat je zoiets post ;)

Zo kan je overal wel over door gaan, al het vlees, vis en dergelijke. En allerlei andere voedingsmiddelen. Ik leef hartstikke gezond, alleen eet ik graag kip en ja, als het in de aanbieding is haal ik dat dan. Genoeg kip wat geen kiloknaller is, is ook plofkip, dus wat dat betreft zie ik het probleem al helemaal niet. Feit dat je biologisch eet is prima, vooral doen. Maar je hoeft mij hier absoluut niet op af te keuren ;) Ik let genoeg op m'n voeding m.b.t suikers, zouten en smaakversterkers.

Vind 't wel frapant overigens dat je zegt dat je het niet op mijn inkomen bedoeld terwijl je dat wel zegt ...? Nogmaals, lees je eigen reactie even door voordat je 'm post :)

Urbanus

Re: studenten recepten en ideen! laten we elkaar helpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:44

Oh, omdat ik ielw kiloknaller kip postte? Meh, niet zo gevoelig hoor, ik vind dat hartstikke nasty, buiten dat zo'n dier ongelukkig is geweest zit er rotzooi in. En ik keur je nergens op af, jij voelt je aangevallen en dat vind ik rot, maar zo is het niet bedoeld. Ik was gewoon erg verbaasd :)

Nogmaals, jij zei dat niet iedereen het geld heeft voor dure kip. Ik ben een student, geen bijbaan en wel een appartement, ik ging er van uit dat jij werkte naast je studie omdat je een afgeronde opleiding hebt. Lange tenen much?

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:53

Ik snap dat dit een gevoelig onderwerp is en ik lees deze discussies overal. Kunnen we mensen gewoon in hun waarde laten? Iedereen heeft de vrije keuze om kip in de aanbieding te kopen of biologisch. Terug ontopic :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:08

Gelukkig hoef je verder geen dingen voor mij in te vullen en kan jij niet in mijn portomonee kijken :D En nu ga ik weer lekker student wezen en vanavond lekker kip eten +:)+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:10

... Dat heb ik net allemaal gezegd dus zijn we het daar over eens. :D

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:43

Moderatoropmerking:
Dan denk ik dat dit een mooi moment is om deze discussie te laten voor wat het is en vanaf nu ontopic te blijven.