blauw00gje schreef:Ja, had ze nog nooit gemaakt. Maak wel veel cupcakes maar dit is toch wel heel anders
Hihi, dank je wel!
Wat heb jij er ook veel gemaakt in 1 x ! Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Ik heb de cake pop machine van de Action en dat gaat prima. Cake pops zonder machine dus met bv. botercrème ofzo lijken mij niet lekker en krijg ik aan mijn omgeving ook niet gevoerd![]()
Ik heb gewerkt met de groene smeltsnoep van de Jumbo en dat ging perfect! Veel fijner dan het te dikke spul van Wilton. Ik weet niet hoe je je smeltsnoep verwarmd hebt? Ik gebruik een chocolade smelter, maar heb ooit met andere candy melts een poging au bain marie gewaagd, gevolg was dat er steeds druppels water bij kwamen en daar kan het dus ECHT NIET tegen. Het veranderd dan in een stugge, korrelige, dikke onbruikbare massa!
De fijnste candy melts tot nu toe vind ik die van de Action! Die hebben een smaakje en daar moet je van houden, maar ze zijn zonder toevoegingen wel zo vloeibaar dat je ze goed kan gebruiken, oranje is een tikkie dun, maar de roze is echt superfijn van dikte![]()
Ik zal zo even kijken of ik een foto kan plaatsen
Edit: Deze zijn met de candy melts van de Action. Heb laatst nog andere gemaakt, maar die foto's staan nog op mijn toestel. Deze foto is gemaakt met mijn telefoon, toen even snel, dus geen goede kwaliteit
[ Afbeelding ]
MissBonny schreef:blauw00gje schreef:Ja, had ze nog nooit gemaakt. Maak wel veel cupcakes maar dit is toch wel heel anders
Hihi, dank je wel!
Wat heb jij er ook veel gemaakt in 1 x ! Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Ik heb gewoon een hele pak cakemix gemaakt
Ben wel heel de dag bezig geweest.
MissBonny schreef:MissBonny schreef:Ik heb gewoon een hele pak cakemix gemaakt
Ben wel heel de dag bezig geweest.
Hahaha dat kan idd ook niet anders!
Fee_ schreef:Wij hebben die standaard van de Xenos ook ja. Handig! Het enige jammere eraan vind ik dat als je twee pops naast elkaar zet, ze tegen elkaar komen en de chocolade word dan natuurlijk lelijk. Maar ach. Wel handig als je eenmaal helemaal klaar bent!
Fee_ schreef:Wij hebben die standaard van de Xenos ook ja. Handig! Het enige jammere eraan vind ik dat als je twee pops naast elkaar zet, ze tegen elkaar komen en de chocolade word dan natuurlijk lelijk. Maar ach. Wel handig als je eenmaal helemaal klaar bent!
Trouwens, degene die op mij had gereageerd over die opdrachtjes. Ik doe het alleen voor familie en vrienden hoor. Geen tijd voor meer en zo goed kan ik het nou ook weer niet.
Ik gebruik overigens ook gewoon muffin-mix, kant en klaar van Dr. Oetker!
Een van mijn creaties.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]