Of denk ik nou verkeerd? 
Water drinken heb ik ook geen problemen mee. Wij mochten vroeger altijd 1 glaasje limonade als we uit school kwamen en als we nog dorst hadden konden we een glas water krijgen maar meer niet.
Frisdrank was echt iets voor in het weekend. Sinds ik samenwoon met mijn vriend en hij dat heel anders gewend is van huis uit ben ik toch meer sapjes gaan kopen en drinken. Maar dat is nu weer voorbij, en gaat prima, af en toe een glaasje limonade. Mijn vriend doet er niet echt aan mee, al neemt hij wel steeds vaker water bij het eten enzo! Maar sapjes en fris is voor mij echt geen verleiding gelukkig, maar chippies en chocolade wel helaas..
Dan wel weer even terug op zoetigheid, hele pure chocolade is toch ook best 'verantwoord'? Ben wel benieuwd of dat lekker is! Dan echt de 70% en hoger zeg maar..

Alleen hoe meteen is meteen? Ik maak 't thuis en dan drink ik 't op stage (hooguit een uur later) op.
Ik neem zelf Omega 3 en multivitaminen maar neem dat altijd 's avonds.
Alleen op stage drink ik altijd gewoon water. 's Avonds dan 2 koppen thee ofzo. Kom iig met gemak aan de 2 liter 
Bij mij dus na de noten of eieren.