Moet wel zeggen dat ik het wel echt naar vond (voor ik vegetariër was) als vlees slecht klaargemaakt was. Ja, dan heb je een dier vermoord, en dan maak je het nog vies klaar ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Magrathea schreef:Mee eens. Op mijn werk eten we bijna altijd resten van de buffetten van de gasten, dan eet ik ook gewoon vlees, want ja het wordt toch weggegooid.. En vaak is het nog hartstikke lekker ook (en de groenten dus niet), dus ja. T gaat mij er meer om dat ik de industrie nu niet steun door geld te geven
Ah wat heerlijk om te lezen dat er meer mensen hetzelfde idee hebben
Ik hoor zovaak dat mensen eigenlijk alleen vegetariër zijn omdat ze het zelf niet ''aankunnen'' om een dier te eten (ook begrijpelijk!) maar dit argument hoor je toch niet zo heel vaak...
lili266 schreef:Ben sinds 2 jaar vegetariër, eet graag groenten, noten en kaas maar soms is het wel lekker (en makkelijk voor anderen) om een vleesvervanger te nemen. Sinds een tijdje heeft mijn vriend (sinds we een half jaar samen zijn ook Koos Vleesloos, zonder dwang van mijn kant ook al denken omstanders hier anders over) de Vegetarische Slager ontdekt, zie http://www.devegetarischeslager.nl/. Nu vond ik vlees al niet zo lekker dus was ik ook niet echt op zoek naar vervanging van dingen die ik miste, maar af een toe een vegetarisch kroketje op brood met wat mosterd is toch wel erg fijn! Redelijk aan de prijs, maar voor zo af en toe echt de moeite waard! Het meeste is niet van echt te onderscheiden. Ook weer handig als je een keer wil koken voor vrienden/familie die zogenaamd niet zonder vlees kunnen.