Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaa_ schreef:imd schreef:Is taaitaai ook lekker als je het zelf maakt of is dat niet te eten?
Jij móét en zal ook taaitaai krijgen he
_Mara_ schreef:Ik ben trouwens ook The Great British Bake-Off aan het kijken via internet en wauwie, wat leuk! Vind het ook erg leuk dat ze soms de geschiedenis induiken, zo wist ik niet waar cupcakes eigenlijk vandaan kwamen! Maar eigenlijk heel logisch dat ze misschien ooit in een theekopje gemaakt werden, vandaar cup-cakes. Haha. Ga meteen de tweede aflevering kijken. Een soort van masterchef alleen dan helemaal gefocust op bakken.
_Mara_ schreef:Jaaaa, ik wil ook zelf kruidnoten en taai taai en alles maken voor Sinterklaas. Lijkt me wel eens leuk om ze eens zelf te maken. Heb op de basisschool ooit wel eens kruidnoten gebakken, erg leuk om te doen was dat!
Ik ben trouwens ook The Great British Bake-Off aan het kijken via internet en wauwie, wat leuk! Vind het ook erg leuk dat ze soms de geschiedenis induiken, zo wist ik niet waar cupcakes eigenlijk vandaan kwamen! Maar eigenlijk heel logisch dat ze misschien ooit in een theekopje gemaakt werden, vandaar cup-cakes. Haha. Ga meteen de tweede aflevering kijken. Een soort van masterchef alleen dan helemaal gefocust op bakken.