heb een vraagje aan jullie

Hebben jullie nog tips voor het maken van een bruidstaart? mijn nicht heeft gevraagd of ik iets voor haar wil maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:sharoontje schreef:Ik zag gisteren dat ze bij ons in Deventer ook een taartenwinkeltje hebben geopend die ook workshops doen. Alleen maar ook met andere mensen.. En er stond 37,50 p.p bij. Dan maak je een taart, je snijd hem door, je vult hem etc etc. Is dit duur voor een workshop?
Je bedoelt CakeCorner denk ik. Zoetenzo geeft ook workshops maar zij geeft ze zelf. Ik vind het niet duur.
Kinke schreef:Dat ziet er inderdaad niet super indrukwekkend uit.
Wat betreft de prijs van 5 euro pp, ik denk dat dit juist een normale prijs is, of misschien zelfs nog te laag. Mijns inziens in de markt in Nederland prijstechnisch helemaal kapot, als je een officieel bedrijf bent dan red je het echt niet met 5 euro pp.
Rinske schreef:Wij hier zijn geen professionelen maar hobbymatig bezig. Zie het zo: iemand moet er zijn kost mee verdienen, die kan niet voor 25 euro de hele dag in de keuken staan én zijn ingredienten ervan kopen. Dat gaat gewoon niet. Hoe je het ook wendt of keert
.
__Marloes schreef:Maaaaaar, nu zag ik die vierkante bakblikken staan, die zou ik opzich wel willen, maar welke maten raden jullie me aan? Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen haha.
Falona schreef:@liset: zo zou ik het idd ook doen. Twee 12cm bolletjes en uit een vierkante het lijfje snijden.