Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nice try!
Vandaag (ondanks de verwachte vorst, maar neem aan dat deze dat prima kunnen hebben) geplant, ben benieuwd!!
Er zijn drie moestuinbakken in elkaar... er zit één al vol met aarde. Hopelijk van de week nog tijd voor de andere twee. Manlief heeft ook een zeef gemaakt voor boven de kruiwagen zodat ik de mest/compost die ik gebruik kan ontdoen van kluiten en grote takjes en dergelijke heel erg handig. suuzepuus schreef:Ik zou graag recepten willen met zevenblad...... heb er helaas bergen van. Dus alle recepten waar vooral heeeeeel veeeeeeeel zevenblad in kan zijn welkom!!!
Ik heb echt geen verstand van moestuinen, doe altijd maar wat, maar nu gaat mijn pappa 2 grote bakken maken (2,5 bij 1 meter) voor op mijn terras en tja, daar wil ik natuurlijk wel het eea gaan inzetten.
en wat bieslook, peterselie en basilicum (de laatste staat in het keukenraam). Vorig jaar heb ik ook nog eens een cherrytomaten plant gekocht bij de AH, die heeft het goedgedaan
En ik heb ook nog een peperplantje gekocht bij het tuincentrum, alleen die pepers waren niet groot (en super super super heet, hahaha).
Zo erg is het dus met mij gesteld 

Snor schreef:@ranna: Dat van die sapcentrifuce wist ik niet. Ik maak wel eens smoothies, van alles + een ijsblokje in de keukenmachine, maar verder dan dat komen mijn sapkunsten niet. Moet eerlijk bekennen dat ik 1 keer een salade heb gemaakt met paardebloembladeren en dat ik het echt ongelofelijk bitter en vies vond, dus ik ben benieuwd hoe je daar iets lekkers mee kan maken, haha.
imd schreef:Dames vanaf 2 april heeft de aldi weer schijven en linten met kruiden, groenten en bloemenzaadjes. Ik heb vorig jaar verschillende gehaald, de sla deed het echt ontzettend goed, we konden er niet tegenop eten. Ook verschillende kruiden kwamen er goed uit bij mij. Ze kosten maar 99 cent per stuk.
Ik ga mijn moestuinbakken verder afmaken.
ook hele bijzondere dus verheug me nu al... niet dat ik niet al heel wat verschillende zaden heb
en heeft de hele winter voor in de vensterbank gewoond