Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prakkie schreef:Hij is erg leuk geworden lisette. Is de bovenkant van de paddestoel ook biscuit? Ben wel benieuwd hoe je hem hebt gemaakt.
Er werd nog gevraagd of ik de paarse kleur vd bloemen zelf had gemaakt. Het antwoord is ja. Dat is de lavendel kleur. Zal wel even een link erbij zetten. Ff zoeken.
chocobroodje schreef:Joh die is leuk geworden![]()
Kon je hem openen roo? ik heb namelijk office 2007 en die schijnt niet iedereen te kunnen openem
SaNNeS88 schreef:verkoopt de makro ook funcakes biscuitmix?
Falona schreef:Prachtige taart lisette.chocobroodje schreef:Joh die is leuk geworden![]()
Kon je hem openen roo? ik heb namelijk office 2007 en die schijnt niet iedereen te kunnen openem
Word 2007 slaat bestanden standaard op als .docx en dat kan je niet met de oudere versies van Word opslaan, waar de meeste mensen nog mee werken. Je kan dit heel eenvoudig omzeilen. Ipv opslaan kies je voor opslaan als en dan kies je bij het formaat voor Word 2003 en dan kan iedereen het openen. Tenzij ze nog met Word 97 werken :+SaNNeS88 schreef:verkoopt de makro ook funcakes biscuitmix?
Toevallig van de week bij de Makro langs geweest om te inventariseren wat ze hebben. Ze hebben eigenlijk alle ingerdienten voor een taart. Voordeel is dat het goedkoper is dan via DLT en de meeste andere sites (en je bespaart verzendkosten), maar het is wel een vrij basic assortiment. Leuke accessoires e.d. hebben ze dan weer veel minder.