Taarten Decoreren X

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Taarten Decoreren X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:10

Oh dus het lag niet helemaal aan mijn gebrekkig zoek kunsten :')

Thomas

@MM; 17 september ben ik trouwens jarig, dan ga ik helemaal los met de taarten. Daar ga ik zeker foto's van maken ;)

Jaime_

MamaMiesje schreef:
Jaime_ schreef:
Goed idee! Ik moet zo werken..

Dat wordt een hoop verzopen klanten aan de bar vanavond :')

Ik ben me nu aan t afvragen hoe ik op mn werk kom, fiets is geen optie, want dan zit ik daar zelf de hele nacht verzopen te werken..
Ik kan mn auto pakken.. die neem ik eigenlijk altijd.. maar volgens mij staat de prinsessentunnel nog onder water?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:11

Nou ik ben benieuwd :D

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:14

Jaime ik ben nog aparter, ik hou helemaal niet van taart/pudding/room/toetjes :') dus proeven doe ik ook echt alleen omdat ik wel wil weten wat ik anderen voorzet :P
Laatst bijgewerkt door Lisette03 op 26-08-10 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Neela

MamaMiesje schreef:
Wat is de diameter van de taart?

26 cm

MamaMiesje

Jaime_ schreef:
Ik ben me nu aan t afvragen hoe ik op mn werk kom, fiets is geen optie, want dan zit ik daar zelf de hele nacht verzopen te werken..
Ik kan mn auto pakken.. die neem ik eigenlijk altijd.. maar volgens mij staat de prinsessentunnel nog onder water?

Je kan toch wel via de Lasondersingel en dan rechtsaf de Oldenzaalse straat richting het centrum??

Luckymoon

Ik zie mezelf terug in de openingspost, bij mensen die taarten maken op verzoek...

Ik maak alleen, door tijdgebrek, geen taarten meer... dus zou graag uit de lijst gehaald worden...

Ik blijf hier wel meespieken ;)

Jaime_

Ik kan jullie laten weten of k op mn werk gekomen ben, want zit altijd stiekem mee te lezen op mn phone onder werktijd O:)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:15

MamaMiesje schreef:
Jaime_ schreef:

Je kan toch wel via de Lasondersingel en dan rechtsaf de Oldenzaalse straat richting het centrum??

Kijk eens die filmpjes op tctubantia, de oldenzaalse straat staat ook blank :') Nou ik ga n poging doen! Tot straks

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:15

@chantal: voor 2 lagen lijkt me het dan te weinig.

@Jaime: Oh... :=
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 26-08-10 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 22:16

Luckymoon schreef:
Ik zie mezelf terug in de openingspost, bij mensen die taarten maken op verzoek...

Ik maak alleen, door tijdgebrek, geen taarten meer... dus zou graag uit de lijst gehaald worden...

Sorry ik kan het nu niet meer aanpassen.. :o
Zal ik anders even een modje mailen?

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:16

MamaMiesje schreef:
@chantal: voor 2 lagen lijkt me het dan te weinig.

dan dubbelen doen of 3 keer dubbelen ?

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 22:16

Jaime_ schreef:
Ik kan jullie laten weten of k op mn werk gekomen ben, want zit altijd stiekem mee te lezen op mn phone onder werktijd O:)

Haha is goed! :)
Succes met werken :(:)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:17

Post de persoon die het boltaartje op bokt heeft bedacht eigenlijk nog weleens?

Mayo

1234 schreef:
Hij is gemakkelijker te snijden als het een dagje heeft gestaan :P wel met aluminiumfolie ofzo eroverheen!

Een dagdeel is in principe al zat :) en wegzetten in een transparante pedaalemmerzak zodra de biscuit volledig afgekoeld is.

MamaMiesje

Dubbel :j

Hey Mayo ik zag in het WW topic de bus van je vriend! :oo Alles goed met hem!? :(:)

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:18

MamaMiesje schreef:

Dankje wel ga over morgen maken :D met boerenjongens er door heen :D : :9 :9 :9 :9

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 22:18

Esgaroth schreef:
Post de persoon die het boltaartje op bokt heeft bedacht eigenlijk nog weleens?

24-08-10 14:22 is ze voor het laatst online geweest op bokt, maar is volgens mij niet meer actief in taarten/bak topics?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:38

Sanne, piping gel is gewoon kwestie van er op smeren :) (kun je eventueel ook kleuren :P ) Zou het alleen niet te dik doen, want vind het niet echt heel erg lekker ofzo. :D

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:48

MamaMiesje schreef:

Hey Mayo ik zag in het WW topic de bus van je vriend! :oo Alles goed met hem!? :(:)

Wat is het WW topic?

Het gaat redelijk met hem, erg beurs en gekneusd. Maar het had veel slechter gekund, dus we zijn hier heel blij mee :)

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:54

Oh topic al gevonden :) Ja was even erg schrikken :\

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 22:57

Ik ga weeeeeer!
Morgen boeken ophalen en dan begint alles weer........... %)

Luckymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:58

Chernique schreef:
Luckymoon schreef:

Sorry ik kan het nu niet meer aanpassen.. :o
Zal ik anders even een modje mailen?

Ach dat hoeft niet persé hoor. Als ik een verzoekje krijg kan ik het natuurlijk gewoon alsnog vertellen :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 23:00

De Bokt – er is geen beter excuus – Thema Uitdaging!

Het idee: Ga uit je dak met bakken, aan de hand van een vooraf afgesproken thema

Hoe werkt het?
Gedurende elk nieuw Taarten Decoreren-topic worden door de bokkers die mee willen doen taarten gemaakt aan de hand van een thema dat het hele topic duurt. Aan het eind van het topic wordt een nieuw thema bepaald voor het volgende topic.

Wat moet ik nog meer weten voordat ik losga in de keuken?

De thema’s kunnen van alles zijn, van paarden tot het heelal en uiteindelijk hete kerels ;) Iedereen mag thema’s aandragen.

Deelname staat vrij. Het is niet verplicht om mee te doen. De eerste keer mee doen betekent niet dat je automatisch mee moet doen aan de volgende uitdaging. Het maakt niet uit of je pas begint met taarten maken, of dat je jezelf al (zeer) gevorderd mag noemen.

Om de winnaar van de eeuwige roem te bepalen wordt bij de opening van het nieuwe topic een poll geopend om zo de winnaar te bepalen. Stemmen kan het hele topic lang.
    De uiteindelijke winnaar mag het volgende thema bepalen.

Alle inzendingen zijn welkom, of het nu cupcakes, een gewone of stapeltaart, een boltaartje of cake lollies zijn. Het moet natuurlijk wel binnen dit topic passen, maar dat spreekt voor zich.

Elke deelnemer moet de uiteindelijke inzending voor het einde van het lopende topic (pagina 100) uploaden op Photobucket.
    Je geeft je inzending de naam van het thema en je boktnaam (bijvoorbeeld: Thema Water - Polivy) en uploadt het in de juiste thema-map.
    Let op: Je bent dus zelf verantwoordelijk voor het uploaden van je inzending!!
    Inloggegevens voor de deelnemers zijn bij Polivy aan te vragen via pb.

Hoeveel cupcakes, taarten, etc je maakt mag je zelf weten (en vooral graag laten zien natuurlijk!), maar per thema geldt uiteindelijk maar 1 inzending per persoon.
    Als je al een inzending geupload hebt mag je die tot het einde van het topic verwisselen voor een andere, maar zorg dan dat je de eerdere upload weer verwijdert. Zo blijft het eerlijk.

Omdat het nu al een tijd met bakken uit de hemel komt is het eerste thema, heel toepasselijk, WATER.

Het enige wat ik nog kan zeggen is: veel plezier, laat je ideeën de vrije loop en maak het zo simpel of zo gek mogelijk als je zelf wilt.
Laatst bijgewerkt door Polivy op 26-08-10 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt