Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Jaime_ schreef:Goed idee! Ik moet zo werken..
Dat wordt een hoop verzopen klanten aan de bar vanavond
Jaime_ schreef:Ik ben me nu aan t afvragen hoe ik op mn werk kom, fiets is geen optie, want dan zit ik daar zelf de hele nacht verzopen te werken..
Ik kan mn auto pakken.. die neem ik eigenlijk altijd.. maar volgens mij staat de prinsessentunnel nog onder water?
MamaMiesje schreef:Jaime_ schreef:Ik ben me nu aan t afvragen hoe ik op mn werk kom, fiets is geen optie, want dan zit ik daar zelf de hele nacht verzopen te werken..
Ik kan mn auto pakken.. die neem ik eigenlijk altijd.. maar volgens mij staat de prinsessentunnel nog onder water?
Je kan toch wel via de Lasondersingel en dan rechtsaf de Oldenzaalse straat richting het centrum??
Luckymoon schreef:Ik zie mezelf terug in de openingspost, bij mensen die taarten maken op verzoek...
Ik maak alleen, door tijdgebrek, geen taarten meer... dus zou graag uit de lijst gehaald worden...
Ik blijf hier wel meespieken
Chernique schreef:Luckymoon schreef:Ik zie mezelf terug in de openingspost, bij mensen die taarten maken op verzoek...
Ik maak alleen, door tijdgebrek, geen taarten meer... dus zou graag uit de lijst gehaald worden...
Ik blijf hier wel meespieken
Sorry ik kan het nu niet meer aanpassen..
Zal ik anders even een modje mailen?