Hij is echt erg lekker!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chernique schreef:Fionaf: Ik zou het idd ook met gecondenseerde melk doen, is veel lekkerder!
Many: Hij smaakt heeeeeeeeeeeel lekkerOh haha, nouja weet je dat weer voor de volgende keer! En het is idd niet zo moeilijk te maken he
Antoontje: poeh.. ik zou het eigenlijk niet meer weten ;o het moet natuurlijk wel een tijdje in de koelast staan...
Misschien dat iemand anders het weet?
Chernique schreef:Fionaf: Ik zou het idd ook met gecondenseerde melk doen, is veel lekkerder!
Many: Hij smaakt heeeeeeeeeeeel lekkerOh haha, nouja weet je dat weer voor de volgende keer! En het is idd niet zo moeilijk te maken he
Antoontje: poeh.. ik zou het eigenlijk niet meer weten ;o het moet natuurlijk wel een tijdje in de koelast staan...
fionaf09 schreef:Chernique schreef:Fionaf: Ik zou het idd ook met gecondenseerde melk doen, is veel lekkerder!
Okee, en je kan toch ook alleen melk chocola doen?
wat kost die melk?
madeliefw schreef:ik heb ook de spullen in huis gehaald. Even kijken of ik het nu nog ga maken of morgen. Hier de totale kosten als je bij ah je boodschappen doet:
-bakpapier: 0.77
-basterdsuiker: 0.55
-3 pure chocoladerepen Euroshopper: 0.99
-reep witte chocolade: 0.79
-vanillesuiker: 0.18
-roomboter: 0.86
-gecondenseerde melk: 1.49
-schenkstroop: 1.09
bij elkaar 7.18 euro
De kristalsuiker had ik al, maar dat zou nog geen euro extra zijn denk ik...