Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nuage schreef:Die kaasijsjes, bedoelen jullie dan die ijsjes in de vorm van een stuk kaas op een stokje? Oooohhh dat was zó lekker! Maar had volgens mij niks met kaas te makenStond ook een muis op de verpakking. Niemand die nog weet hoe ze heetten?
TurdusMerula schreef:Nuage schreef:Die kaasijsjes, bedoelen jullie dan die ijsjes in de vorm van een stuk kaas op een stokje? Oooohhh dat was zó lekker! Maar had volgens mij niks met kaas te makenStond ook een muis op de verpakking. Niemand die nog weet hoe ze heetten?
Heetten die niet gewoon kaasijsjes dan?![]()
Ik weet wel dat ik die altijd at als ik een 'wiebeltand' had, die bleven er altijd in hangen en dan had je jouw tand eruit.
Zonnetje81 schreef:Frootloops zijn amerikaanse kelloggs cereals in alle kleuren...die hebben ze in NL niet. Welke snoepjes waren dat dan volgens jou?
LovingTweety schreef:TurdusMerula schreef:Die pakjes van Grande Italia zie ik trouwens ook nooit meer...
Was pasta met poeder en dat moest je dan met water even doorkoken, kaas of pestosmaak...
Die ken ik idd ook nog, dat was het eerste wat ik 'zelf' kon koken. Heeeel handig als mijn ouders moesten overwerken.