De groenten van HAK met een kakkerlak!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 22:50

suus_ schreef:
Pebblesther schreef:
Ik snap eigenlijk niet hoe er een muis in een brood of pak melk kan komen.
Kijk een klein torretje die kan je nog over het hoofd zien. Maar een muis zie je toch drijven in de melk. En als het brood wordt gekneden ofzo voel je die muis toch ook???

voordat het brood bij ons komt is het in de fabriek gemaakt en zal zo´n muis misschien in de machine zijn gekropen ofzo

echt heel smerig, dat is toch best gevaarlijk iets van een dooie muis binnenkrijgen? :\

Denk eerder dat de muis zich een weg door het brood eet en dan in de snijmachine terecht is gekomen. Zag er nog een plaatje van op internet, een in plakjes gesneden rat in het midden van een brood. Arm beest :=

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 22:56

breezy302 schreef:
Ik hoef echt geen groenten van hak meer te hebben, het aankoopbedrag was niet eens een euro dus dat hoef ik ook niet terug te hebben maar ze mogen best wel eens die potjes beter controleren, als iemand die blind is dit potje had gehad had die dat beest gewoon opgegeten!

Ohja heb even hak gebeld en de voicemail ingesproken en kijk ik op de website staat er nog op: de vernieuwde groenten van hak lekker borrelend hhaaha

Gadverdamme :')

Roselie

Re: De groenten van HAK met een kakkerlak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 22:58

Als je bijv muis in het brood intikt op google..echt vieze fotos!!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 09:28

Ow gatvérdamme :r

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:40

Wij hadden ook een keer een énorme tor in een potje van Hak zitten. Gebeld, adresgegevens doorgegeven en na een paar dagen werd er een hele grote doos vol Hak producten bezorgd, zonder beestjes :))
Het hoort natuurlijk niet, maar ach. Zolang je het op tijd door hebt :P Daarna ook nooit meer mee gemaakt, en het is toen ook netjes afgehandeld door Hak.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 19:59

Ach joh, is goed voor je, wat extra proteïne. 't Is maar een beestje in je eten hoor, ga je over 't algemeen niet dood aan... Neemt niet weg dat het natuurlijk niet lekker is :D Maar om nou niks meer te eten van Hak of bang te zijn iets in de supermarkt te kopen...
Neem van mij aan dat er geen enkele supermarkt met broodafdeling is die géén muizen heeft, bijvoorbeeld! Ze zijn er alleen heel goed in om strategisch en uit het zicht muizenvallen te plaatsen :))

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 20:29

haha, ik werk bij AH, en toevallig had ik zoiets vorig jaar. toen wilde ik een brood uit de koelcel pakken en toen ik het optilde liep die leeg van de kruimels!, je zag echt zo´n muizengaatje mhihi
verder geen last van gelukkig