Als jullie nog tips hebben voor het laten aanslaan van de courgette dan zijn die welkom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Helaas zijn mijn cherrys om een of andere reden nog steeds niet opgekomenHeb dus maar een nieuwe zaaipoging gewaagd en ik hoop dat het nu beter gaat. Gezllig trouwens, die foto's van jullie vrolijk groeiende groente!
Saffier schreef:Mas schreef:Helaas zijn mijn cherrys om een of andere reden nog steeds niet opgekomenHeb dus maar een nieuwe zaaipoging gewaagd en ik hoop dat het nu beter gaat. Gezllig trouwens, die foto's van jullie vrolijk groeiende groente!
Toen ik met mijn moeder samen tomaten had, hadden we eerst ook zaadjes. Leken niet op te komen, dus ook maar plantjes gekocht. Uiteindelijk kwamen ook de zaadjes uit, en hadden we ongeveer 3,5 a 4 kilo tomaten per week
Karin schreef:Ik heb geen idee, ze komen van de markt en er zat geen labeltje aan. Dus dat wordt een verrassing.
Aan zaad heb ik hier nog liggen: Ravello F1, Ciliegia Gialla en Minibel. Maar ik geloof dat ik er alweer te laat mee ben, ze schijnen in februari/maart gezaaid te moeten worden.
hermlein1989 schreef:hmmm bij mij is nog niets opgekomen...
ben benieuwd of het nog wat wordt... ook heb ik ze eigenlijk wat te vroeg geplant omdat ik binnenkort op vakantie ga en ze dan niet elke dag water krijgen.
Nu trouwens ook niet, want ben de helft van de week niet thuis en dan moet mijn moeder ze water geven, maar die vergeet dat
Toevallig ben ik nu tussendoor even thuis en ze stonden redelijk droog thuis:P
naja maakt niet zoveel uit