ik loop 5 dagen stage en zal vanaf komende maand wel weer wat meer gaanw erken in de horeca ook maar dit weekend is Carrierebeurs en daar ga ik heen met het bedrijf
Zo ik ben weer thuis. vermoeid van de fysio en van mijn dipje maar ik kruip uit het dipje dat voel ik. Zal nog even een huiskamertoppic bijlezen en dan maar even de afwas van gisteravond nog doen. Toen moesten we weg en had ik er geen tijd meer voor. Als ik het nu laat staan is het na het eten wel erg veel
Pff.. ik woon dan in het dorp waar Joanne Noordink al sinds 11 december is vermist.. maar nog steeds geen spoor van Joanne.. bah ik krijg er de koude rillingen van!
Mijn lunch en avondeten zijn trouwens omgedraaid, dat heb je met veel broers in huis, dan belt die: ik ben er vanaaf niet, uur later belt ie weer.. ja ben er vanavond wel.... Okee nu zijn het ook vrachtwagenchauffeurs, 2 van de 3 die nog thuis zijn dus hun kunnen er ook niet altijd wat aan doen, maar soms komt dan wel mijn dagplanning in de knoop!!
Zo ik ben echt even heel erg hard aan het werk geweest. Mijn mailboxen staan nog steeds vol vanaf oktober dus ik moet nog wel even verder. Ik zwaai dus ook af voor vandaag
O: magere yoghurt met muesli t: - (laat ontbeten) L: 3 bb met philadelhpia t: sinaasappel t: kop groentensoep D: pasta met tomatensaus, groenten en 2 gebakken eitjes t: ?
Bew: niks bijzonders
_Patriciaa
Geplaatst: 12-03-09 17:40
Imre schreef:
Ik kom even hallo zeggen in het nieuwe topic! Leuk gedaan hoor Denice!!!
Gefeliciteeeerd !
Wat is trouwens een stickey ?
Jeeeuj ;D Ik heb er een haf bij om te verzorgen/rijden/knuffelen/vertroetelen ! Remi, vzpaardje van Ninx @ Bokt! Echt zoooo'n lieverd !! woej, helemaal izn in !
En ik heb weeeeeerk ! Yes, eindelijk! Bij Nelson, schoenenwinkel.
En vanochtend bij een bakker proefgedraaid, was wel gezellig maar echt super rustig.. En toen dus gesprek bij nelson en meteen aangenomen, dus bakker word het niet..
Alleen mn dag is niet zo best O: 1vb+Appelstroop, 1vb+Gebraden gehakt L: 1 croisantje, 1 chococroisantje, sneetje vezelwit onbelegd. Flesje water T: Ontbijtkoek T: 1 bruine cracker + kaas, 1 bruine cracker + Melkhagelslag A: Nasi
Bew: Uur step & Shapen ! Woej. ik heb er zin in !!
Ben 's middags al van de saucijzenbroodjes afgebleven En heb ook mn werk maar ontweken om daar wat lekkers te gaan halen om te vieren datk ben aangenomen ! Dat doe ik dan vanavond wel met kroepoek bij mn nasi