Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mija schreef:Tjonge Tjonge wat een verhalen over schoonmoeders, als ik het zo lees wat zijn schoonmoeders een stelletje ellendige schoonmoeders, dan heb ik een schat van een schoonmoeder,natuurlijk zijn er (Schoon)Moeders bij die niet alles eten.. maar lussen jullie wel alles !!!!! ,Schoonmoeders ...anders hadden jullie ook niet zo'n leuke vriend/man ontmoet toch..Het valt voor een Moeder niet altijd mee om iets goed te doen ..laat staan een Schoonmoeder!!!! Ik wens jullie allemaal een lekkere /vredige /smaakvolle Kerstmis 2008 (wel of niet met een schoonmoeder!)en een gelukkig nieuwjaar 2009.
A hug is a great gift one size fits all.
MirjamN schreef:Die van mij komen dan ook niet met kerst, maar dat mag geen verrassing zijnMaar ik kan het me wel goed voorstellen, want in het verleden hebben we dit wel aan de hand gehad, helaas... Gewoon het beste ervan maken en dat doe je met deze voorbereiding zeker!
Wild is in mijn smaak superlekker en zeer geschikt voor kerst en chique schoonmama's... hert en wild zwij zijn minder uitegesproken en dat lust haast iedereen. Lam en eend hebben een meer uitgesproken smaak. Eend is zonder bot, de rest wel denk ik. De AH is Hellevoetsluis heeft erg goede en exclusieve spullen met kerst (die in het winkelcentrum, daar ga ik ook!). Er zit daar ook ergens een poelier, misschien een idee? Krijg je meer info over het vlees. aan de andere kant is kant-en-klaar misschien wel fijn voor je been? Struisvogelbiefstuk is makkelijk en lekker en best exclusief, zou je kunnen overwegen...
Lielle schreef:wild zwijn is vrij uitgesproken van smaak, je moet ervan houden. Lamsrack is een stuk ribbetjes aan elkaar, ziet er mooi uit.
Is iets als rosbief of lamsbout niet iets? Komt qua tijd niet zo spannend, kan gewoon in de oven.