Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Madeira, je hebt echt heel lang naar je paardje gezocht. En je bent hartstikke blij met haar. Twijfel dan ook niet verder en wees blij met je paardje. Luister naar haar, en niet naar anderen
SaNNeS88 schreef:Meld me ook, woog vanochtend 58,5... Zou graag terug gaan naar de 53 ofzo...
magriet schreef:Ik bedoelde ook meer in het algemeen,
heb even in je profiel gespiekt madeira en ik vind jullie een leuke combinatie,
Sizzy schreef:Ik denk dat hier niemand jou zou kunnen bedoelen Madeira. Jij hebt met heel veel zorg je paard uitgezocht en ik weet zeker dat je haar nooit zult overbelastenEn ik weet zeker dat BA dat ook niet zo bedoelde tov jou!
MaiMai schreef:Welkom, nog een Sanne
@Paulien: ik heb echt bewondering voor hoe jij met Madeira en jezelf bezig bent. Jij probeert juist van alles te doen om haar niet in de weg te zitten. Ik ken ook wel mensen die gewoon zeggen, ik ben nu eenmaal zo zwaar en ik ga ooit wel afvallen... Iemand die juist geen krukje wou gebruiken om te laten zien dat ze ook wel van de grond kan opstappen en dus niet zo dik is als mensen zeggen. Dan houd je jezelf voor de gek. Jij bent hard bezig, ga vooral door! Als je je echt veel zorgen maakt zou je misschien iemand (een ostheopaat/chiropractor?) om advies kunnen vragen.
Sheran schreef:Dat zou vreemd zijn, ineens zwaarder worden. Als je van de grond af bent kun je niet meer kracht zetten dan je eigen gewicht.
Madeira_ schreef:benangelique schreef:ik moet eerlijk toegeven hele zware ruiters in witte rijbroek ook niet prettig vind om te zien. het is een ander verhaal als ze het paard niet storen in de beweging.
Ik voel me nu beetje aangevallen![]()
Madeira en ik zijn vast ook niet zo'n mooie combi.. en zou ik te zwaar zijn.. bah..
benangelique schreef:jij bent een hele mooi combi met je lieve poownie, gek mens! het gaat mij er om dat veel mensen hun paard erg storen in de beweging en bij zware ruiters valt dit op de een of andere manier erg op.
heb een poosje lesgegeven aan een erg zwaar meisje en die kon onwijs mooi zitten, was ik zwaar jaloers op!
en tja, witte rijbroeken... iedereen boven de 12 met putjes in de benen mag die dingen eigenlijk niet dragen. met maatje 36 zie je er dan ook gewoon niet echt mooi uit.
kus op je bolletje paulien