hm, ik heb me tot nu toe aardig aan mijn schema gehouden.
ik ben alleen wel aangekomen de laatste 3 dagen

van 63 naar 65 kilo

maar mijn taille is wel 2 cm vanaf, en van mijn bovenbenen anderhalve cm. snap er niks van?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sokje87 schreef:We zijn er!!
Misschien hou je wel wat vocht vast. Ben je meer gaan sporten?
Ilse schreef:Veel? Nee joh Lot dat is juist hardstikke netjes! Is ook ongeveer wat ik per dag eet
Tha_Niekje schreef:Jaja, alleen volgens mij is Sizzy nog niet aanwezig
pearl_tje schreef:Myra schreef:Ja hardlopen is echt heerlijk! Doe het ook een tijdje, 8.5 km lukt nu gewoon super goed zonder pauze (uur rennen).
Echt lekker.
Kom nu uit op ongeveer 950 kcal. Iets meer dan normaal. En heb zo'n honger, grrrr!!
Hoe heb je dat dan opgebouwd? Wil het ook wel graag doen weet alleen niet hoe ik het goed moet aanpakken
Sizzy schreef:Nou had vorige keer nog wel iets moois in elkaar geflanstWelke crea wil aan de slag?
kenso0wlover schreef:Wooow had me beter niet kunnen wegenben bijna een kilo aangekomen!
Nou ja ik ga vrolijk door EN het kan best zijn dat het alleen vocht is wat mij lichaam vasthoud
O: Magere yoghurt + k special
T: Hardlopen
L: 2x kracker slankie tonijnsalade, 2 x boterham 1 x sandishspread 1 x appelstroop ( beetje veel)
T: Naar de stad![]()
A: sperziebonen + gepaneerde vegetarische schnitzel![]()
Ik ben het zat, zie jullie hier allemaal elke week super je best doen. En ik ga elke dag weeer de fout in. Nu moet ik er echt weer even tegenaan!