Evel is leeeeeelijk! Maar ik ben er van overtuigt dat er wat moois uit gaat komen.Helaas vorige week een dood merrieveulentje gehad, dat was wel jammer.
Welke jaarling is nou knap dan? Ik bedoelde meer dat hij lekker in zijn vellie zit, of ie lelijk is of niet daar doe ik geen uitspraken over.
Nou ja, hij heeft wel een lekker bekkie natuurlijk. Maar ik denk dat het wel een mooi bloederig ding gaat worden.Sanne, dat vond ik idd wel even moeilijk. Zeker ook omdat ik niet in NL was toen.
Een dood veulen bij je merrie, Eef? dat lijkt me idd erg moeilijk, zeker als je dan ook nog es niet in NL bent..
Ja, het was een donkerbruin merrietje, dat maakte het nog extra k u t. Maar gelukkig is alles goed met moeders, dat is het belangrijkste!
Ja idd, maar genoeg daar over, terugstoppen kan toch niet meer. We gaan het gewoon nog een keertje proberen. Waar blijft dat topic?
Is het topic zomaar opeens vol Hee sok! Ahwww wat kút van je veulentje Ik had gisteravond theorieles van mennen, daarna nog even in de kroeg beland Bier is ook niet heel goed voor de slanke lijn he