Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Vandaag weer helemaal mis, maar volgens mij heeft het weinig met mijn bloedsuiker te maken. Ik gok weer een migraine aanval. Altijd lastig om te bepalen zonder medicatie bij mij omdat ik de hoofdpijnfase niet krijg.
Enfin, hele dag op bed gelegen, misselijk, zwak, draaierig, geen geluid/licht kunnen verdragen en het gevoel dat ik elk moment de realiteit uit het oog kan verliezen of flauw kan vallen. Fijn joh
Ik heb eerst nog gegeten om te kijken of het toch bloedsuiker was, maar het hielp niet.
Na een aanval altijd erg moe en duf en compleet uitgehongerd. Dit is mijn lijstje van vandaag:
Oamaru schreef:O: Grote smoothie van banaan, sinaasappel, amandelen, wheatgerm, chia, lijnzaad en sojamelk.
L: Bircher yoghurt met alles wat ik kon vinden.
A: Roerbakgroentes in een meergranenwrap.
T: 2 plakken olijvenbrood met kaas
Begin om 9 uur met werken tot morgenochtend 11, dus zal nog wel wat bijkomen.
Beterschap Phor! Merk je verschil in eetgedrag en aanvallen? Mijn moeder is soms dagenlang vd wereld, ze zou er alles aan doen om het iets meer dragelijk te maken.
Tayga schreef:Thnx phor! Dat het geen daadwerkelijk afvallen was, wist ik ook wel. Maar wel een redelijk verschil zeg.
Klinkt goed. Maar waarom eet je bewust alleen maar zooi en dan zoveel dat je misselijk bent?