dat mag sanne. daar heeft iedereen wel eens last van. hoe is het met poezebeest?
SannevdM
Geplaatst: 24-06-09 21:04
Met poezebeest gaat alles heel best. Groeit hard!! En ze is echt heel ondeugend. Soms wel een beetje irritant, wat ze weet van geen ophouden. Ze is inmiddels thuis ook omgedoopt tot 'terror Lotje.' Maar goed dan kijkt ze je weer aan met die grote ogen en dan is alles gelijk weer vergeven en vergeten. Zal binnenkort weer 's wat foto's maken.
Edit; zondag in principe m'n eerste 'wedstrijdje.' 10 km..
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 24-06-09 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja joh. Klein draakje. En dan komt er ook nog een über zielige miaaauuuww uit en dan ben je helemaal om.
benangelique
Geplaatst: 24-06-09 21:10
kwam net een foto van vorig jaar tegen; was ik met mijn mams op huifkartocht. mijn mams die zo bang is voor paarden en gewoon een grote shire aan de hand nam om de weg veilig over te kunnen...
Wat een heerlijke vrolijke foto! Big smile van jou, geweldig. En wat tof van je moeder. Misschien straalde dat paard wel wat 'rustigs' uit zegmaar. Haha, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar je snapt het vast wel.
benangelique
Geplaatst: 24-06-09 21:15
was ook echt een onwijze leuke dag toen. was een wens van mijn moeder, dus wij op pad samen. kreeg ik een onwijze kar mee en dus zo'n enorm paard terwijl ik nog nooit gemend had. ging goed, tot ik weer terug was op het terrein en het beste beest een bocht te krap nam. toen stond ik klem onder een dak...
vond ook nog deze foto; is 1 van mijn leerlingen van vorig jaar. heeeeeel laag niveau, maar zoveel levensplezier!
we waren met de klas in de speeltuin en als ravien ergens van geniet. nu zie ik hem bijna niet meer, omdat hij op de andere locatie zit. afgelopen vrijdag hadden we spordag en kwam hij echt op me af stormen omdat hij me weer zag; 'liek, liek'! dan smelt je toch?
Zo, huisje deels weer schoon, ikke schoon. Nu koppie thee, bank, laptop en Sonja op tv. Mijn bovenarmen zijn wat verbrand op stal vanmiddag, toch iets teveel in de zon geweest.
WendyBZ
Geplaatst: 24-06-09 21:39
Ik zit een andere aflevering van sonja te kijken op de computer
Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 24-06-09 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt