Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

madam

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:10

wat ik wel heb..ik ben verslaafd aan after eight chocola...toen ik in duitsaldn woonde hadden ze daar een ijssalon waar ze ook after eight ijs hadden..helemaal te gek dus..maar als ik er nu zin in heb pak ik er één, en spuug ik hem weer uit, heb ik toch de smaak er van geproefd...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:11

Nee gatsie, dat is toch met mintsmaak?

Pakken en uitspugen *LOL* geweldig

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:12

Ja met die mint er heen..ow heeeerlijk, ik benhala into menthol hoor, rook ook menthol sigareten Haha!, maar inderdaad pakken en uitspugen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:12

Dat doe ik ook weleens, heb je idd die smaak geproefd maar niet echt opgegeten, gaat nergens over maar goed Schijnheilig

bah mintsmaak lijkt me idd niet lekker, das echt een van de weinige dingen waar ik niet van houd!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:13

Dat ga ik ook eens uitproberen als ik weer een chocoladeneiging heb Haha!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:16

ja maar dan moet je sterk zijn om het niet toch door te slikken hoor hahaha....

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:16

Hahaha beetje hetzelfde idee als 1 hap nemen en dan nog een kwartier boven je bord hangen *LOL*

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:19

SIzzy wat houd eigenlijk de studie Food en Buisness in?
(las ik in je profiel)

Dat uitspugen is juist makkelijker, ik denk dan als ik doorslik schiet het nooit op met dieten dus ja en nu heb je het toch geproefd maar niet echt gegeten.
Of het liefst neem ik van iets altijd 1 hapje ja, ff proeven maar meer niet, helaas kan je niet van een koekje ofzo een hap nemen en het terug leggen, staat zo raar Knipoog

Ik was trouwens blij vannochtend want ik trok een broek aan die uit de was kwam, en normaal moest ik op bed liggen en mezelf erin hijsen, en na een dag dragen zat die wel goed, maar nu kon ik hem zo aantrekken en zat die gelijk goed Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:22

COPY/PASTE Clown

Citaat:
Tijdens de opleiding leer je behoeften en ontwikkelingen m.b.t. food te vertalen in nieuwe productideeën of in aanpassingen van bestaande producten. Dit doe jij als food marketeer met behulp van allerlei marktonderzoek en productonderzoek, waarbij je rekening moet houden met steeds meer zaken, zoals wettelijke eisen op het gebied van voedselveiligheid, hygiëne, etikettering, verpakking en reclame. Je zult ook echter rekening moeten houden met de steeds weer veranderende behoeften van de consument, nieuwe productietechnieken en niet in de laatste plaats met nieuwe producten van (nieuwe) concurrenten.

Meer in concreto gaat het dan om de volgende functies: product manager, account manager en supermarkt manager, maar er wordt ook opgeleid voor functies m.b.t. kwaliteitszorg, marktonderzoek (w.o. sensorisch onderzoek) , productontwikkeling, inkoop, logistiek & distributie en marketingcommunicatie (reclame, acties, evenementen, sponsoring, p.r. etc.).

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:23

heb net weer even stiekem een after geakt en braaf boven de prullenbak uitgespuugd Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:25

*ligt onder tafel *LOL* *LOL*

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:26

Oke leuk! Dats best wel interessant, en wat wil jij erin gaan doen dan?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:28

Nog geen idee, wel de marketingkant op denk ik. Misschien ga ik nog een masterstudie Bedrijfskunde doen Lachen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:28

Oorbellen Jamy Tong uitsteken

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:29

Aftereightijs, dat is zo lekker Vingers aflikken . Jammer dat het zo moeilijk te krijgen is (al denkt mij lijn daar anders over Knipoog ).

Vanavond naar de sportschool en wordt ik weer gewogen, vorige week was ik in totaal 8 ons kwijt maar ik was 2 kilo vet aangekomen Verward Bloos! . Zo gek had ik nou ook weer niet gedaan ondanks dat ik last had van een maandelijks terug komende vreetbui Bloos . Ik had me laten wegen met mijn sleutelbossen nog in mijn zak (= zwaar en metaal), dus ik hoop maar dat het kwam door die sleutels Schijnheilig .

O: 2 bruine boterhammen, 1x met boter en spaans gehakt, 1x met aardbeienpaté Vingers aflikken .
T: knackebröd met hagelslag en 4 chocolaatjes Bloos
L: beker melk en bruine boterham met slankie sambal
T: opkikker
A: spaghetti kip-gember Vork
T: tomaat/komkommersalade, bakje vla, watermeloen

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:41

Moeilijk te krijgen? Alle supermarkten heeft het...en zelf nu bij de kruitvat en trekpleiste, maar dat is zo'n exclusie box daar zitten er meer in haha

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:44

Die hebben geen ijs.

Ik ben nu aan het afkicken van het aftereightijs want in Italië hadden ze dat overal. *LOL*

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:46

nog nooit van gehoort...

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:51

ow sorry las weer te snel..Ja die ijs is echt werelds...wist niet wat ik zag toen mn vriend(ex) me meenam en after eight ijs voor me bestelde..nietnormaal grote bak ij, met echt e stukjes after er in, en..nou ik hou wel op..haha

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:16

Sorry jongen, maar dat kauwen en uitspugen idee lijkt me zo ongezond! Nog even en je maakt er van eten en dan gaan kotsen ...

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:29

nee hoor zo ver gaat het niet...ik bedoel er mee te zeggen dat ik me niet helemaal dood vreet lekkere chocolaatjes, dat ik gewoon even de smaak er van wil hebben...ik steek mijn vinger heus niet in mijn keel hoor, ik weet wel wat ik doe

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:31

Nou ik denk dat dat wel meevalt Belsje Lachen

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:35

En zo begint het ... Blijf erbij dat ik het gewoon een erg domme zet vind. Zeker als je dat vaker gaat doen.

Gezond en verantwoord eten houdt immer niet in dat je eten uitspugt. Dat is een foutief en zelfs ongezond gedrag dat je jezelf aanleert en dat in mijn wereld met 95% zekerheid gaat escaleren naar vreten en kotsen.
Spijt me zeer.
De clue van een gezonde levensstijl aanwerven is leven volgens die regeltjes, ze niet omzeilen met zo'n dingen. Zeker omdat dat erg gevaarlijk is. Want voor je het weet sla je om. En dan wordt het "oh fiets ik heb geslikt" en dan ja ...

Door die smaak in je mond te laten krijgen je hersenen trouwens dezelfde prikkels door als wanneer je het op zou eten. Maw je houdt je vreetbui in stand.

Dan vind ik de 1 hap en een kwartier wachten een beter alternatief. Daarmee leer je je ineens beheersen.

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:43

Nou zal iets zeggen..Mijn zus is heel ernstig ziek geweest, die woo op het laatst nog maar 46 kg ze is nu 22, en heeft geen anorexia wat ze ooit heeft gehad weetn we niet, maar heb hier dus genoeg ervaring mee, om niet door te slaan, je kan het ook wat overdrijven hoor

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:55

Ik moet zeggen dat mijn reactie in eerste instantie hetzelfde was Belsje.